Komora silnika typu "clean"

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 19 czerwca 2007, 20:30

A nie latwiej wsadzic oryginal :!: :?:

Czy jestes taki Dlubek co to woli robic cos co tak naprawde wiekszego sensu niema ;/


Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 19 czerwca 2007, 20:39

Kaspadakis, uzasadnij prosze swoją wypowieź dotyczącą braku sensu w tym temacie :!:
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 03 lipca 2007, 09:57


Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 03 lipca 2007, 10:41


Awatar użytkownika
Aren-601
Posty: 46
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:44
Lokalizacja: Żary

Postautor: Aren-601 » 03 lipca 2007, 11:07


Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 03 lipca 2007, 22:56

Aren-601, aku, zbiorniczek od płynu spryskiwczy i może coś jeszcze to na 100 idzie do bagażnika :mrgreen: ostatnio dowiadywałem się o kabelek (chyba 18kwadrat) pod aku - 22zł metr :roll:
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 04 lipca 2007, 08:46


azazel_
Posty: 57
Rejestracja: 25 lipca 2007, 12:55
Lokalizacja: Kraków/Miechów

Postautor: azazel_ » 25 lipca 2007, 17:09

orygilalny kolektor dolotowy(jak i wydechowy) jest dokladnie obliczony do silnika, chodzi tu przedewszystkim o jego dlugosc, bo to ma zwiazek z napełnianiem cylindra,
w gre wchodzi jeszcze kilka innych czynników jak np uzyskanie efektu falowego napełniania i opróżniania cylindra...
mozna zalozyc kolektor o wiekszej przepustowosci, np z 3.0, wieksza przepustnice, ale przydalo by sie to wszystko dobrze zestroić :-)
zmiana kolektora na mniejszy lub jakšœ samoróbkę spowoduje upoœledzenie pracy silnika i takie sš fakty.

przy takiej amatorskiej przeróbce dolotu zmiana poduszek pod silnikiem, czy podcięcie maski to najbardziej logiczne rozwišzanie- i o wiele mniej inwazyjne wg mnie ;)

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 26 lipca 2007, 17:40

Zdecydowanie staje po stronie Kaspadakisa i Azazela, przerabianie polowy osprzetu silnika 2.4 po to zeby go upchnac pod maska kadetta to totalna bzdura. Ja zdecydowanie tez bym skusil o przerobienie lap i nie musza byc wcale przerobione przy pomocy kawalka plaskownika jesli tak bardzo komus sie to nie podoba, ja np. dorobilbym sobie cale lapy na frezarce z odpowiedniego materialu gdyz mam taka mozliwosc. Dla mnie ten spor jest raczej bezsensowny, wiadomo po co jest konkretny kolektor przy konkretnym silniku i konkretne wtryski, takie podmianki daja efekt -KUPY :-D

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 26 lipca 2007, 18:47

Marcin_CQP, a dorobisz jak ładnie Cie poprosze :mrgreen:
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 26 lipca 2007, 21:45

Moze kiedys jak bede mial weicej czasu :-D Na razie mam zdecydowanie co robic przy swoich autach



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości