Kadett C2 w trakcie roboty

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
sqarek
Posty: 43
Rejestracja: 16 listopada 2010, 21:10
Lokalizacja: Krosno

Postautor: sqarek » 22 grudnia 2010, 14:30

kolejne pytanie:
co sądzicie o takim zestawie??
http://moto.allegro.pl/ta-technix-zawie ... 46731.html


Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 22 grudnia 2010, 14:42

jeśli to jest co co na fotce to można sobie na choinke powiesić tylko

Awatar użytkownika
Miś
Posty: 113
Rejestracja: 10 listopada 2009, 16:05
Marka: C Limo, E30 Touring
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 1493401
Lokalizacja: Iława

Postautor: Miś » 22 grudnia 2010, 15:01

No nie wiem, szukałem opinii na różnych forach bo sam chciałem kupić taki zestaw do swojego. Piszą różnie ale generalnie jeżeli to nie ma być do sportu to chyba dramatu nie będzie.

Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 22 grudnia 2010, 15:27

Mobilizowany postępem korozji


Awatar użytkownika
Miś
Posty: 113
Rejestracja: 10 listopada 2009, 16:05
Marka: C Limo, E30 Touring
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 1493401
Lokalizacja: Iława

Postautor: Miś » 22 grudnia 2010, 17:47


Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 22 grudnia 2010, 19:59

Ostatnio zmieniony 01 stycznia 1970, 01:00 przez Luz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sqarek
Posty: 43
Rejestracja: 16 listopada 2010, 21:10
Lokalizacja: Krosno

Postautor: sqarek » 23 grudnia 2010, 01:45


Awatar użytkownika
dudi17
Posty: 142
Rejestracja: 23 listopada 2010, 17:13
Marka: Opel
Silnik: 1.2
Rok produkcji: 1974
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: malopolskie

Postautor: dudi17 » 23 grudnia 2010, 10:11

...przyjdzie taki czas,taki rok,miesiac w koncu dzien...jak go odbuduje!...

Awatar użytkownika
sqarek
Posty: 43
Rejestracja: 16 listopada 2010, 21:10
Lokalizacja: Krosno

Postautor: sqarek » 23 grudnia 2010, 11:58

no te monroe całkiem ciekawie się prezentują, ale to też fota poglądowa...

Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 23 grudnia 2010, 17:08

Precz z Monroe - chyba że lubisz wyciągać i oddawać na gwarancje :)
Mobilizowany postępem korozji


Awatar użytkownika
Miś
Posty: 113
Rejestracja: 10 listopada 2009, 16:05
Marka: C Limo, E30 Touring
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 1493401
Lokalizacja: Iława

Postautor: Miś » 23 grudnia 2010, 20:29

Koni są używane przez większość oplarzy. Marki chyba nie trzeba przedstawiać ani rekomendować. A do nich na pewno dobierzesz sobie jakieś dobre springi. Ja osobiście kupiłem gazowe Spaxy z regulacją ale jeszcze nie założone więc nic na ich temat nie powiem.

Awatar użytkownika
sqarek
Posty: 43
Rejestracja: 16 listopada 2010, 21:10
Lokalizacja: Krosno

Postautor: sqarek » 24 grudnia 2010, 10:36

wiem, że konina ma markę samą w sobie, ale koszt nieco odstrasza. poza tym nie chcę wykorzystywać Kadetta na torze czy do jakichkolwiek wyścigów. chcę jedynie go posadzić nieco i utwardzić, żeby przyjemniej (dla mnie) się go prowadziło przy wypadach wszelkiej maści...

Awatar użytkownika
dudi17
Posty: 142
Rejestracja: 23 listopada 2010, 17:13
Marka: Opel
Silnik: 1.2
Rok produkcji: 1974
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: malopolskie

Postautor: dudi17 » 24 grudnia 2010, 14:44


Awatar użytkownika
sqarek
Posty: 43
Rejestracja: 16 listopada 2010, 21:10
Lokalizacja: Krosno

Postautor: sqarek » 24 grudnia 2010, 19:00

pamiętam pochwały dla Al-Ko, ale jak już pisałem - nie istnieją na rynku już fizycznie (na allegro zostały tylko na tył do city i caravana). ktoś jeszcze pisał o Bilstein'ie, ale niewiele.
podpisuję się więc pod prośbą - powiedzcie czym najlepiej zastąpić oryginał (tak amorki jak i sprężyny), żeby nie wykosztowywać się na koninę, bo i tak nie wykorzystamy ich możliwości, a jednocześnie da się osiągnąć pewne poprawy

ps: z dostępnych w tej chwili znalazłem kilka firm:
Boge
Delphi
Kayaba
Magnum Technology

z rzeczy, które mnie zainteresowały, to chociażby zestaw KYB'a gazowych jednorurowych (205 przód, 225 tył). mam przy okazji pytanie - czym fizycznie różnią się (poza budową rzecz jasna;)) amorki jedno od dwururowych?

Awatar użytkownika
bazuz
Posty: 121
Rejestracja: 16 marca 2010, 21:55
Marka: Opel
Silnik: 1.2S
Rok produkcji: 74
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: KRK

Postautor: bazuz » 30 grudnia 2010, 09:24




Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości