Komora silnika typu "clean"

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Komora silnika typu "clean"

Postautor: Krisu » 14 czerwca 2007, 11:06

Siemana mam prośbę :arrow: szukam fotek komór silnika kadettó C z silnikami 2,4 zrobionych w stylu "clean" :P Wszelkie fotki, linki i tym podobne proszę wklejać tutaj :mrgreen:


Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 14 czerwca 2007, 11:15

:)







nie wszystkie wprawdzie to 2,4, ale wszystkie to silniki typu CIH ;)
nie są to typowe komory clean, ale też w miare ładne ;)
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 14 czerwca 2007, 11:17

dziękować dziękować :lol: te fotki już znam :mrgreen:

Mam pytanko - czy lexmaul od 2.0 8V podejdzie do 2,4 ??
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 17 czerwca 2007, 18:41

Nikt nie wie co tym lexmaul`em :shock:
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 18 czerwca 2007, 11:40

wydaje mi się że nie podejdzie, choć nie jestem pewien, nie próbowałem nigdy aż tak kombinować .. sorka
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 18 czerwca 2007, 14:30

Forest, ja wiem czy to jest aż takie kombinowanie :roll: tak czy siak kolektor dolotowy musze zmienić na mniejszy bo z tym sam dobrze wiesz że jest ciężko ;/ to od razu wolałbym zmienić na coś pożądnego :twisted: a jak nie to pobawie się w liczenie i jakiś magik coś mi wyspawa :mrgreen:

Coś obiło mi się o uszy że C20NE ma inny kształ kanałów dolotowych niż C24NE - ale tego właśnie nie jestem pewien ;/ :-?
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Postautor: ciupex » 18 czerwca 2007, 19:00

C20NE (ohc) a C24NE (cih) zupełnie inne głowice. moim zdaniem lepiej wyspawac sobie nowy kolektor niż przerabiac kolektor z ohc pod ciha. Poszukaj na mantowych stronach tam przerabiaja kolektory z cihowskich 3.0 albo zaloz od 2,2 pasuje bez przerobek. Tylko po co zmieniac kolektor? Nad100 i Tomi maja 2.4 na oryginalnuch kolektorach w c.

Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 18 czerwca 2007, 23:01





Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 18 czerwca 2007, 23:19

Flave, dziękować dziękować :mrgreen:

ciupex, z tego co mi powiedzieli Luz i Forest to nie zmieści się pod maską oryginalny kolektor od 2,4 ;/ wiem że od 2,2 pasuje ale po co iść na łatwizne :mrgreen: jak już nie będe miał wyjścia to założe od 2,2 ;) Po za tym jak juz będe zmieniał kolektor wydechowy to do kompletu trzeba zmienić na lepszy dolot :-D

Już niedługo :twisted:
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 19 czerwca 2007, 00:58

To Ci "powiedzieli" ze nie pasuje :!: :!: :!:

A jesli nastepna osoba powie Ci ze widziala na zywo w kadecie oryginalny 2.4 z kolektorem od 2.4 :!: :!: :!:

To chyba odpowiedz jest prosta 8)

Jesli nadal bedziesz mial z nia problem mam nadzieje ze nie zobacze Cie u mnie w Pracy :arrow: Co poniektorzy znaja motto Przewodnie mojego pracodawcy :twisted: :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 19 czerwca 2007, 09:02


Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 19 czerwca 2007, 09:32


Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 19 czerwca 2007, 15:01

Kaspadakis, to napisz mi gdzie pracujesz żebym wiedział gdzie nie jechać :mrgreen:

Od kiedy to C z 2,4 nie jeździ :shock:
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 19 czerwca 2007, 17:18

A jaki jest sens pakowac 2.4 z zasilaniem 2.2? Chyba lepiej sie pobawic i zapodac kolektor od 2.4 lub 3.0 ;) No chyba ,ze ktos jest w stanie wyzywic dwa podwojne gazniczki :twisted:

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 19 czerwca 2007, 18:36

Flave, jaki to nie wiem, wiem że dwóch gaźników nie wykarmie i wiem że prawdopodobnie będe robił dolot czyli rzeźbił w gównie jak kolega Kaspadakis, to określił...



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości