Most jakis mocny, a wal i tak pewno trzeba bedzie dorabiac. Chcialbym w koncu na zywo zobaczyc taki swap w kadeciku
Jak masz taki silnik i pusta bude to trzeba wsadzic i popatrzec jak z miejscem i gdzie sa trudnosci.
V6 w kadecie
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
V6 w kadecie
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
- Marcin_CQP
- Posty: 549
- Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
- Lokalizacja: Łódź
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
On sam jeździ Golfem I z grzebanym 1.9TDI pracuje w Mercu i uwielbia wydumki, więc traktuje to jako wyzwanie i robi za pół darmo
Z tego co czytałem, to Ty Marcin_CQP zbierałeś info o V6 w Kadecie, masz może jakieś ciekawe materiały?
Z tego co czytałem, to Ty Marcin_CQP zbierałeś info o V6 w Kadecie, masz może jakieś ciekawe materiały?
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Jumper, moja może nie wytrzymać, na pewno nie bez obspawania i prawie pewnej klatki
wracając do tematu... czy coś poza wspomnianą stroną kadettc.info i firmą wds tuning, która za worek Euro zrobi przekładkę ktoś coś może pomóc?
wracając do tematu... czy coś poza wspomnianą stroną kadettc.info i firmą wds tuning, która za worek Euro zrobi przekładkę ktoś coś może pomóc?
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Ja rozważałem założenie V 6 do mojego QP ale ostatecznie Tommi wybił mi ten pomysł z głowy
Koszt takiej przekładki to ok 8K pln "tak żeby to miało rece i nogi" licząc z grubsza,
na kadettinfo masz C25xe a w omedze eco tec, jest to ten sam blok tylko inne kolektory dolotowe, charakterystyka itp... Jak juz wkładac V6 to mozna sie odrazu pokusić o 3.0 bo zewnętrznie to tasama konstrukcja :-)
Skrzynie mozesz dac z getraga z 1.8 OHC, wal musisz wykomnbinować, no i przydała by się szpera.
Sporym plusem jest to, że nie trzeba robić kolektorów bo pasują z mv6. Natomiast trzeba zbudować cały wydech, miskę, ciężko powiedzieć czy da rade pomieścić drążek kierowniczy, łapy silnika, umocować jakoś rolkę napinacza paska, przednia belka zawieszenia z wersji "1000 er" - cokolwiek to znaczy potem musisz sie uporać z chłodzeniem, elektryką, ęlektroniką, komputerem pokładowym i wieloma rzeczami które "wyjdą w praniu"...
Dodoam terz że niestety v6 opla nie cieszy sie zbyt dobrą opinia, do tego serwis tego silnika jest dość drogi.
Ja osobiście postanowiłem zamiast pakować kasę w v6 założyć sprawdzone c20xe i za tą samą kasę będe miał głowicę cost cast wałeczki i 2 webery. Efekt: silnik mniejszy, co za tym idzie- lżejszy, a moc porównywalna. Mniej więcej cos takiego: [url=:twisted:[URL=http://cgi.ebay.de/Weber-Vergaser-Doppelvergaser-Anlage-fuer-den-C20XE-CIH_W0QQitemZ230270474111QQihZ013QQcategoryZ33550QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem]Mniej więcej cośtakiego[/url] ]KLIK[/URL]
ale oczywiście nic nie zastąpi dzwieku V6 pod maską
Koszt takiej przekładki to ok 8K pln "tak żeby to miało rece i nogi" licząc z grubsza,
na kadettinfo masz C25xe a w omedze eco tec, jest to ten sam blok tylko inne kolektory dolotowe, charakterystyka itp... Jak juz wkładac V6 to mozna sie odrazu pokusić o 3.0 bo zewnętrznie to tasama konstrukcja :-)
Skrzynie mozesz dac z getraga z 1.8 OHC, wal musisz wykomnbinować, no i przydała by się szpera.
Sporym plusem jest to, że nie trzeba robić kolektorów bo pasują z mv6. Natomiast trzeba zbudować cały wydech, miskę, ciężko powiedzieć czy da rade pomieścić drążek kierowniczy, łapy silnika, umocować jakoś rolkę napinacza paska, przednia belka zawieszenia z wersji "1000 er" - cokolwiek to znaczy potem musisz sie uporać z chłodzeniem, elektryką, ęlektroniką, komputerem pokładowym i wieloma rzeczami które "wyjdą w praniu"...
Dodoam terz że niestety v6 opla nie cieszy sie zbyt dobrą opinia, do tego serwis tego silnika jest dość drogi.
Ja osobiście postanowiłem zamiast pakować kasę w v6 założyć sprawdzone c20xe i za tą samą kasę będe miał głowicę cost cast wałeczki i 2 webery. Efekt: silnik mniejszy, co za tym idzie- lżejszy, a moc porównywalna. Mniej więcej cos takiego: [url=:twisted:[URL=http://cgi.ebay.de/Weber-Vergaser-Doppelvergaser-Anlage-fuer-den-C20XE-CIH_W0QQitemZ230270474111QQihZ013QQcategoryZ33550QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem]Mniej więcej cośtakiego[/url] ]KLIK[/URL]
ale oczywiście nic nie zastąpi dzwieku V6 pod maską
v8 do maluszka tak łatwo nie wchodzi, co widać na tych fotkach
ciekawe jak jeździłby kadecik z takim motorem, może znajdzie się pierwszy odważny A swoją drogą, warto pamiętać że w regulaminach niektórych zawodów jest "swapy są dozwolone, ale silnik musi pochodzić od auta tej samej grupy producenckiej"
ciekawe jak jeździłby kadecik z takim motorem, może znajdzie się pierwszy odważny A swoją drogą, warto pamiętać że w regulaminach niektórych zawodów jest "swapy są dozwolone, ale silnik musi pochodzić od auta tej samej grupy producenckiej"
C20NET
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości