na stronce widnieje takie zdjęcie:
pompy, filtr to jeszcze rozumiem ale co to są te 2 baniaczki po lewej? I jak to jest podłączone i po co?
2 pompy i jakieś puchy
2 pompy i jakieś puchy
C20NET
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
to większe to z angielskiego fuel sorge tank, ma za zadanie zapewnić cały czas dopływ paliwa...
a to mniejsze to mam wrażenie, że to kolejna pompa paliwa, ale ja się nie znam
a to mniejsze to mam wrażenie, że to kolejna pompa paliwa, ale ja się nie znam
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
to co widac na zdjeciu to dobry zestawik do zasilenia w paliwko, zeby przypadkiem na wyscigach gorskich czy szybkich slalomach nie zabraklo wachy z powodu przesuwania sie jej poprzes sily odsrodkowe. i tak jak widac :
ze zbiornika leci do zlotej pompy niskocisnieniowej, ktora napelnia "cath tank" tena maly baniaczek ktory ma pewnie z pojemnosc 2 litrow. tak jak widac gorny krociec jest przelewem ktory laczy sie z trojnikiem gdzie tez jest poworot od silnika "rurka A miedzian" a potem do zbiornika.
z dolu "catch tanka" jest waz ktory idzie do dwoch srebrnych pomp firmy BOSCH i tak albo chodza dwie jak jest duze zapotrzebowanie albo jedna jest w razie awarii drugiej i typ tylko przelancza ja na konsoli pstryczkiem wkoncu to wysicigi i trzeba byc przygotowanym na wszystko z pomp idzie do duzego filtra i potem do rureczki F i do silnika.
sprzet jest bardzo dobry jesli sie wykorzystuje samochod do szybkiej jazdy i slalomow lub wyscigow gorskich.
mam nadzieje ze wszystko zostalo ujete
pozdrowka
ze zbiornika leci do zlotej pompy niskocisnieniowej, ktora napelnia "cath tank" tena maly baniaczek ktory ma pewnie z pojemnosc 2 litrow. tak jak widac gorny krociec jest przelewem ktory laczy sie z trojnikiem gdzie tez jest poworot od silnika "rurka A miedzian" a potem do zbiornika.
z dolu "catch tanka" jest waz ktory idzie do dwoch srebrnych pomp firmy BOSCH i tak albo chodza dwie jak jest duze zapotrzebowanie albo jedna jest w razie awarii drugiej i typ tylko przelancza ja na konsoli pstryczkiem wkoncu to wysicigi i trzeba byc przygotowanym na wszystko z pomp idzie do duzego filtra i potem do rureczki F i do silnika.
sprzet jest bardzo dobry jesli sie wykorzystuje samochod do szybkiej jazdy i slalomow lub wyscigow gorskich.
mam nadzieje ze wszystko zostalo ujete
pozdrowka
"OPEL KADETT C LIMO 2.0 16V"
"OPEL KADETT C CARAVAN 1.2" - SPRZEDANY
"YAMAHA YZF-R1 2005" - SPRZEDANA
DUPOWÓZ - AUDI S8
"OPEL KADETT C CARAVAN 1.2" - SPRZEDANY
"YAMAHA YZF-R1 2005" - SPRZEDANA
DUPOWÓZ - AUDI S8
Do końca nie widać na 100% na tym zdjęciu, ale powinno byc tak jak Bart pisze. Wątpliwe w opisie jest tylko przełączanie pompy - jak już się ścigać to niech obie tyrają. Zastanawiający (dla mnie) jest powrót paliwa, gdyż jest w nim trójnik na zbiornik i akumulator ciśnienia ("cath tank"). O ile przyjmuję, ze w zbiorniczku od góry jest wbudowany zawór zwrotny, który pozwala tylko wpłynąć, to zdecydowanie mi tego brakuje przed powrotem do zbiornika.
Ciekawe jest zastosowanie pompy wstępnego zasilania przed pompami boscha. Widocznie ich konstrukcja nie jest ograniczona ze względu na ciśnienie lecz na jego przyrost.
Jakieś pomysły?
Ciekawe jest zastosowanie pompy wstępnego zasilania przed pompami boscha. Widocznie ich konstrukcja nie jest ograniczona ze względu na ciśnienie lecz na jego przyrost.
Jakieś pomysły?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości