weber project

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 05 kwietnia 2008, 14:44

Jak widzisz odpowiadają, przynajmniej w kwestii aparatu zapłonowgo ;)
Jeśli chcesz chłodnicę oleju, to warto doinwestować w termostat do niej. Jazda na zimnym silniku jest tragiczna w skutkach. Może się jednak wówczas okazać, ze nigdy nie skorzystasz z jej dobrodziejstw. Ja kwestię oleju zakończyłem na przegrodzie w misce. Możesz też ją powiększyć.



Auto będzie się ganiało w sporcie?
Pozdrawiam wszystkich.


luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

Postautor: luk skajwoker » 06 kwietnia 2008, 18:06

myslisz ze tak przegroda wystarczy???i nie ma sensu inwestowac w taki zestaw??oczywiscie bedzie termostat i wtedy ten zestaw ma sens??pozdrawiam :-D

auto bedzie musialo jezdzic w ruchu miejskim

edytuj posty! pierwsze ostrzezenie
Ostatnio zmieniony 06 kwietnia 2008, 21:08 przez luk skajwoker, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 07 kwietnia 2008, 09:16

Kupić łatwo, montaż też nie jest super skomplikowany.
Jeśli po zmontowaniu wszytskiego silnik będzie się grzał, to pomyślę o czymś lepszym.
Nie ma rzeczy niemożliwych. Pozostaje pytanie po co i jakim kosztem.
Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?

luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

Postautor: luk skajwoker » 08 kwietnia 2008, 20:07

jezeli chodzi o pompe paliwa to jakiej wydajnosci sa dwie ktore mnie interesuja bo wybralem silnik 2.0e wiec jedna to 4.0-4.5 psi, wydajnosc 18galls/hr do mocy 150km a druga 5.0-6.0 psi, wydajnos 27galls/hr do 200km obie pompy firmy facet jakby to mialo znaczenie
tym razem gorace pozdrowienia ze slonecznej itaki dla calego grona pedagogicznego pilnujacego prawa i porzadku na tym forum :mrgreen:

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 09 kwietnia 2008, 08:39

Widzę, ze nie lubisz systemu metrycznego albo siedzisz na ebay.co.uk. Gdyby przejść z tych galonów na godzinę na coś bliższego powszechnie stosowanym w Europie jednostkom przepływu, a z funtów na cal kwadratowy na jakaś jednostke bardziej ludzkę - bar, Mpa, to pewnie sam byś doszedł do wniosku czy dadzą radę.
Przypuszczam, ze wygrzebałeś pompy dedykowane pod webery 45 i obie dzadzą radę. Ja bym zaczął od jakiejś boschowskiej z wtryskowego opla i popatrzył co się dzieję. Kupić łatwo i sprzedać też cięzko nie będzie, ewentualnie dokupić drugą. Ciśnienie w układzie i tak będzie ustalone przez zawór regulujący.
Co do jednostek, to polecam wikipedię - tam znajdziesz co i jak przeliczyć.
Uczniak na wakacjach też może zrobić jakieś zadanie z matmy :twisted:



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości