Panowie,
zabrałem się wreszcie za renowację zacisków z Rekorda i mam pytanie odnośnie jarzma.
Czy element zaznaczony na zdjęciu strzałką jest konieczny? w jednym jarzmie jest, a w drugim go nie ma. Jak to wygląda w Waszych zaciskach?
renowacja zacisków Rekord - dylemat
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 01:13
- Lokalizacja: Tychy
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 14 sierpnia 2008, 02:57
- Marka: Opel
- Silnik: 1.2N
- Rok produkcji: 1976
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: świebodzin
Re: renowacja zacisków Rekord - dylemat
To nie jest przypadkiem drut sprężynowy dociskający klocek?
Nie to piękne, co piękne, ale to piękne, co się komu podoba:-)
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 01:13
- Lokalizacja: Tychy
Re: renowacja zacisków Rekord - dylemat
jak odbiorę jutro zaciski z piaskowania to zobaczę do czego służy.
W między czasie dorobiłem takie druty w drugim jarzmie
W między czasie dorobiłem takie druty w drugim jarzmie
- Adaśko
- Posty: 520
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 13:50
- Marka: Opel
- Silnik: 2.2E
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Puławy
- Kontaktowanie:
Re: renowacja zacisków Rekord - dylemat
Tak jak kiedyś Tobie pisałem, to jest sprężynka, która ma za zadanie skasować luz pomiędzy częściami zacisku.
Brakuje mi braku rdzy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości