Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony
- kogan77
- Posty: 357
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
- Marka: Opel
- Silnik: 1.8 S
- Rok produkcji: 1976
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- Kontaktowanie:
Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony
Czy którys z kolegów miałby jakiekolwiek materiały (fotki/opisy) dotyczące zmiany mostu na wytrzymalszy w kadett C Limo ??
Mam jedno podejście i nie chciałbym tego spaprać !!!
Pozdrawiam.[shadow=red][/shadow]
Mam jedno podejście i nie chciałbym tego spaprać !!!
Pozdrawiam.[shadow=red][/shadow]
- kogan77
- Posty: 357
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
- Marka: Opel
- Silnik: 1.8 S
- Rok produkcji: 1976
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- Kontaktowanie:
Most
Wiem, że temat wielokrotnie był "piłowany" ale nigdzie nie znalazłem wskazówek w postaci zdjęcia z naniesionymi w PAINT strzałkami i opisem " tu przespawaj 3cm w lewo, a tu utnij i wyrzuć"
Łopatologicznie Panowie.....łopatologicznie
Łopatologicznie Panowie.....łopatologicznie
zaro wkleje fotki...
...albo jednak nie, bo gdzieś je zapodziałem.. to może tak najprościej...
1) podpora mostu/mocowanie do kasty, łączące most z wałem - jest inna w Asconie B/MancieB niż w Kadziu, najłatwiej wziąść mocowanie od mostu Kadett'a w jedną rękę, a te od Ascony/Manty w drugą wtedy rozwiązanie samo przyjdzie, trzeba uciąć mocowanie na odpowiednią długość, nawiercic dziury pod śruby i przez otwory wzmacniające w podporze od Ascony/Manty wkładamy śruby mocujące i przykręcamy do budy auta
2) śruba mocująca drążek panharda - stabilizator za mostem - jest z drugiej strony (odwrotnie w porównaniu do Kadettowego mostu) - należy ją wykręcić i przełożyć na dobrą/właściwą stronę
3) reszta pasujebez przeróbek - mocowania amorów, miejsca ułożenia sprężyn itd...
w poniedziałek postaram się zrobić fotki poglądowe i rozrysuje co i jak, a potem wrzuce tutaj
...albo jednak nie, bo gdzieś je zapodziałem.. to może tak najprościej...
1) podpora mostu/mocowanie do kasty, łączące most z wałem - jest inna w Asconie B/MancieB niż w Kadziu, najłatwiej wziąść mocowanie od mostu Kadett'a w jedną rękę, a te od Ascony/Manty w drugą wtedy rozwiązanie samo przyjdzie, trzeba uciąć mocowanie na odpowiednią długość, nawiercic dziury pod śruby i przez otwory wzmacniające w podporze od Ascony/Manty wkładamy śruby mocujące i przykręcamy do budy auta
2) śruba mocująca drążek panharda - stabilizator za mostem - jest z drugiej strony (odwrotnie w porównaniu do Kadettowego mostu) - należy ją wykręcić i przełożyć na dobrą/właściwą stronę
3) reszta pasujebez przeróbek - mocowania amorów, miejsca ułożenia sprężyn itd...
w poniedziałek postaram się zrobić fotki poglądowe i rozrysuje co i jak, a potem wrzuce tutaj
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"
- Kaspadakis
- Posty: 207
- Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
- Marka: Opel
- Silnik: 1.9NE
- Rok produkcji: 1975
- Gadu-Gadu: 4246222
- Lokalizacja: LDZ
Bierzesz pod uwage Pole powirzchni przekroju drazka dzielisz przez gestosc materialu z jakiego jest zrobiony calosc mnozysz przez dlugosc drazka w calach do tego dodajesz mase auta z dwojgiem pasarzerow kolem zapasowy i paliwem do pelna ( jesli masz LPG dodajesz mase butli i gazu ) pozniej dzielisz przez przelozenie glowne i mnozysz przez najwyzszy moment obrotowy
Zrob tak aby Ci bylo pozniej wygodnie regulowac
Zrob tak aby Ci bylo pozniej wygodnie regulowac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości