Puchar Youngtimer Party 2011
- Zaraj
- Posty: 257
- Rejestracja: 14 czerwca 2007, 12:24
- Marka: Opel
- Silnik: C20XE
- Rok produkcji: 1976
- Gadu-Gadu: 7828930
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
Jestem za!!! :D
- Szym
- Posty: 247
- Rejestracja: 21 czerwca 2007, 17:08
- Marka: Opel
- Silnik: 1.2N / C20ne
- Rok produkcji: 1976 /1977
- Gadu-Gadu: 4029512
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
Gdyby ktoś chciał wystartować a nie zdążył się załapać, to chętnie odsprzedam swoje miejsce. Niestety nie zdąże poskładać auta
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
to samo miałem napisać, człowiek się zbroi a tu dupa.....no ale zostaje jeszcze Ciupex zobaczymy jak wypadną 2 kadetty c z silnikami c 20xe ....aha i manta Jackowa tez z c 20 xe plus konkretny zastrzyk mocy ale waga wieksza....no ciekaw jestem jak to będzie jezdziło
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
Szkoda, że Szym nie jedzie.
Ostatnio zmieniony 25 kwietnia 2011, 08:34 przez Pereira, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
Oj Adaśko, tyle co ja wczoraj to nawet krowa nie powinna
Zaraz ucywilizuję swój wczorajszy post
Zaraz ucywilizuję swój wczorajszy post
- Szym
- Posty: 247
- Rejestracja: 21 czerwca 2007, 17:08
- Marka: Opel
- Silnik: 1.2N / C20ne
- Rok produkcji: 1976 /1977
- Gadu-Gadu: 4029512
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
Zostało "tylko" odebrać jeden brakujący tłok, poskładać silnik plus wsadzenie wraz ze skrzynią, załozyć konine i taakie tam pieerdołki za długo się klatka wstawiała :| Ale na następnej imprezie wam nie popuszcze chłopaki :p
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
Szym, żebyś miał pojęcie jak to wygląda u mnie: silnik 1,6 leży rozgrzebany, poza mnóstwem nieistotnych drobiazgów (pierścienie, głowica, honowanie tulei ) trzeba dorobić nadwymiarowe sworznie tłokowe. Muszą być obrobione termicznie w łódzkiej fabryce pierścieni tłokowych "Prima", co oznacza, że raczej do piątku nie zdążymy złożyć silnika. Mogę jechać na obecnym 1,8 w klasie 2,0 (ale ten motor cieniutko chodzi! A później co? Starty motorem 1,6 w klasie 2,0?), lub na biegu założyć 1,6 75 KM jaki mam w Golfie- dawcy. Tylko kto wie, czy on żyje? Długo stał pod płotem....
Założyłem używaną Koninę i tylne amorki na teście wypluły sprawność... 50 oraz 53%
Skrzynia biegów jest fajna, krótka, ale trzeba wymienić w niej synchronizator 2 biegu. I to przed YTP.
Czyli krótko: trzeba się brać za robotę! Stary, nie poddawaj się!
Założyłem używaną Koninę i tylne amorki na teście wypluły sprawność... 50 oraz 53%
Skrzynia biegów jest fajna, krótka, ale trzeba wymienić w niej synchronizator 2 biegu. I to przed YTP.
Czyli krótko: trzeba się brać za robotę! Stary, nie poddawaj się!
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
hehe widzę, że nie tylko ja jestem w proszku...
wczoraj pozakładałem nowe przewody hamulcowe, dziś zrobię przegląd i czyszczenie zacisków.
po zeszłotygodniowym upalaniu strzelił mi mechanizm różnicowy- dziś na szczęście odbieram poskładaną skrzynię od znajomego. mam nadzieję że wszystko będzie z nią ok. amorki wczoraj dostały też nowe sprężyny, niestety nowe amorki jeszcze nie przyszły
generalnie wszystko już jest. teraz na spokojnie to poskładać, może dziś po pracy mi się uda i jutro jakieś pierwsze testy :D
ps. generalnie, żeby nie ten mechanizm różnicowy, to bym już pewnie nic przy nim nie robił, a zajął się asconą...
wczoraj pozakładałem nowe przewody hamulcowe, dziś zrobię przegląd i czyszczenie zacisków.
po zeszłotygodniowym upalaniu strzelił mi mechanizm różnicowy- dziś na szczęście odbieram poskładaną skrzynię od znajomego. mam nadzieję że wszystko będzie z nią ok. amorki wczoraj dostały też nowe sprężyny, niestety nowe amorki jeszcze nie przyszły
generalnie wszystko już jest. teraz na spokojnie to poskładać, może dziś po pracy mi się uda i jutro jakieś pierwsze testy :D
ps. generalnie, żeby nie ten mechanizm różnicowy, to bym już pewnie nic przy nim nie robił, a zajął się asconą...
- Zaraj
- Posty: 257
- Rejestracja: 14 czerwca 2007, 12:24
- Marka: Opel
- Silnik: C20XE
- Rok produkcji: 1976
- Gadu-Gadu: 7828930
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
Widzę, że każdy zawalony robotą. Ja o swoim Kadecie to już nie wspominam, bo jeszcze sporo do zrobienia w nim, a i tak miałem startować jako pilot w inny Kadecie 2.0 16V, ale niestety fundusze nie pozwalają, dlatego też muszę odpuścić sobie pierwszą edycję, ale możliwe, że dzięki temu na drugą edycję wystartuję już swoim dzikiem :D Bawcie się dobrze i do zobaczenia na następnej edycji.
- Luz
- Posty: 1013
- Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
- Marka: Opel
- Silnik: 2.2 1.2 2.0N
- Rok produkcji: 1978 1977 1976
- Gadu-Gadu: 421817
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Puchar Youngtimer Party 2011
sprężaj się z autem ładnie, żeby tylko letnie wypady go nie ominęły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości