Puchar Youngtimer Party 1-sza eliminacja 2010

Awatar użytkownika
Zaraj
Posty: 257
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 12:24
Marka: Opel
Silnik: C20XE
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7828930
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Zaraj » 12 kwietnia 2010, 18:03



Awatar użytkownika
Casati
Posty: 64
Rejestracja: 30 września 2008, 18:09
Marka: Kadett C2
Silnik: 24NE
Rok produkcji: 1979
Lokalizacja: CIN

Postautor: Casati » 12 kwietnia 2010, 21:24

You prefer the courves of some car to those of a real woman?

Awatar użytkownika
Pereira
Posty: 251
Rejestracja: 14 kwietnia 2008, 17:26
Lokalizacja: Poddębice

Postautor: Pereira » 12 kwietnia 2010, 21:29

Na szybko zrobiłem kilka zdjęć.
Tu poranny postój łódzkiej grupy na autostradzie:




Manta Peva po awarii:



I Manta Bogdana:





I autko Kuwetki:



Pająk zdążył zrobić samochód na czas:



A tu niezły egzemplarz:



Mój Fiacik na pierwszym planie:





Zdjęcia kupety Luza nie udało mi się zrobić, wciąż otaczał ją tłumek oglądających ;)

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 12 kwietnia 2010, 22:23

Pevo Miałeś szczeście Oby tak dalej!Jak podniosłem swożeń z ziemi Nogi mi sie ugieły!
Grill zlotowy jak zwykle rozpalony to już tradycja :P
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 12 kwietnia 2010, 23:13


Awatar użytkownika
kuwetka
Posty: 119
Rejestracja: 31 października 2007, 01:38
Marka: Opel
Silnik: 1.2N, C20XE
Rok produkcji: 1976, 1981
Gadu-Gadu: 4030147
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: kuwetka » 16 kwietnia 2010, 09:44

Jest już nowa data imprezy: 8-9 maja
za Kucyka!
/

Awatar użytkownika
Pevo
Posty: 114
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 13:04
Lokalizacja: Szczecinek

Postautor: Pevo » 09 maja 2010, 18:56

oj , bylo gruuubooo
pozdro.

Awatar użytkownika
norbi
Posty: 115
Rejestracja: 09 sierpnia 2007, 10:23
Lokalizacja: belchatow

Postautor: norbi » 09 maja 2010, 20:30

To czekamy na fotki i wrażenia :)
manta b

Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Postautor: ciupex » 09 maja 2010, 21:07

bylo pysznie, oj bylo
wielkie dzieki dla ekipy z poznania!

Awatar użytkownika
Zaraj
Posty: 257
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 12:24
Marka: Opel
Silnik: C20XE
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7828930
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Zaraj » 09 maja 2010, 22:24

Było mega grubo :) Dzięki wszystkim za świetną imprezę. Do zobaczenia na kolejnej eliminacji. Pozdro

Awatar użytkownika
Kubaturbo
Posty: 49
Rejestracja: 31 października 2009, 22:01
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Kubaturbo » 10 maja 2010, 07:31

No musiało być grubo jak zawsze :-D Nie ma problemu Ciupex, przynajmniej była wieksza ekipa w domku ;)

Awatar użytkownika
Casati
Posty: 64
Rejestracja: 30 września 2008, 18:09
Marka: Kadett C2
Silnik: 24NE
Rok produkcji: 1979
Lokalizacja: CIN

Postautor: Casati » 10 maja 2010, 10:58

Było godnie ^^ Podziękowania dla Oplowej rodziny za tak liczną reprezentację x)

Pierwsze zdjęcia na necie:
http://picasaweb.google.pl/bialy92/YTPT ... n08052010#


Nawet się załapałem w tle z Omegą ^^
You prefer the courves of some car to those of a real woman?

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 10 maja 2010, 12:29

zabawa wspaniała! ekipa oplowa dopisała i zgarnęła trochę statuetek :twisted:
dziękuję obecnym za życzenia urodzinowe i zarajowi szczególnie za prezent w postaci bułki, była rewelacyjna i przydała się idealnie w związku z grillem :mrgreen:

co do samej imprezy to jeździłem jak ostatnia dupa, miałem sobotniego muła, psułem nawroty, czasem na 3 razy :lol: nie używałem ręcznego, źle wbijałem biegi, auto kręciłem do 5000obr/min, zaliczałem taryfy, potrąciłem słupek i generalnie zwiedzałem dziwne miejsca na poboczach, mimo to zgarnąłem drugie miejsce w klasie do 3 litrów :shock: lepsze było tylko Capri 3.0 cosworth
biała bestia w sobotę miała też kilka fochów ale na szczęście nie na próbach i reanimacja przebiegała pomyślnie, najpierw padł alternator, który udało mi się szybko wymienić (tfu tfu, całą brudną robote wykonał kubaturbo :!: dzięki altkowi z Omegi A 2.4 Casatiego, później z jednego z gaźników pociekło paliwo ciurkiem obydwoma gardzielami, winnym okazał się wiór stalowy, który zablokował zawór iglicowy pływaka, po 10min walki i to udało się naprawić. Reasumując auto zapierdzielało masakrycznie dobrze, a łącznik pedałów i kierownicy był do bani w każdym calu, gdyby nie ja to QPeta była by pierwsza ;)

W niedzielę mimo nocnej zabawy odzyskałem moc i sprawność umysłową, wiara w moje umiejętności również wróciła, wjeździłem się również w auto.
Na starcie do przejazdów całej nitki toru stanąłem na drugim polu startowym zaraz za wspomnianym już Capri 3.0 Cossi z prawie 200 konnym silnikiem (cholera wie czy coś jeszcze nie zostało podłubane ponad standard)
na starcie straciłem do niego 3 długości auta i tak w sumie cały czas leciałem, na drugim okrążeniu na prostą startową wleciałem nie planowanym driftem opóźniając zdjęcie kontry i tak widowiskowo wykonałem małe wężowanie na którym straciłem jakieś 50m do capri, z taką też stratą skończyłem kolejne okrążenie i dotarłem do mety.
Po przerwie odbył się drugi bieg klasy 2001-3000ccm
na starcie również straciłem 3 długości do capri (to chyba pokazuje wyższość jego przełożeń) pędząc za nim uświadomiłem sobie, że nie wykorzystuje w pełni mocy hamulców i zacząłem mocno opóźniać hamowania, to poskutkowało najechaniem caprikowi na zderzak, tak pędziłem już w połowie ostatniego okrążenia i do mych uszu dobiegła (po wcześniejszej zauważalnej stracie mocy) symfonia stuków i poklepywania, w ciągu pięciuset metrów nasiliła się do konkretnego łupania kończąc moją zabawę w okolicach toru kartingowego, na wszelki wypadek dojechałem sporą siłą rozpędu do stanowiska sędziów aby nie blokować trasy i w najgorszym wypadku skorzystać z ich 5kg proszku zamkniętego w czerwonej puszce, tak jak by moje 2kg nie starczyły, na szczęście okazało się, że silnik przyjął awarie po męsku i nie zajął się ogniem ani nie wylał swojej zawartości na tor.
Obstawiam, że jedna z panewek się poddała. Jedynym chyba plusem z tego zajścia jest to, że silnik padł na sam koniec imprezy a nie np na początku kolejnej edycji, do lipca zostało trochę czasu, więc jest szansa, że go zreanimuję :)

podsumowując całość, auto sprawowało się świetnie, kierowca się rozkręcał z czasem, zauważyłem jeszcze spory niewykorzystany potencjał, który pozwoli mi godnie walczyć z kaprychą

pozdrawiam wszystkich obecnych, jak również wszystkich zainteresowanych poczynaniami moimi jak również dzielnej ekipy łódzkiej, Szczecinka, Kamienia Pomorskiego i Poddębic. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem.
Teraz czas na opisy poczynań reszty załogi wyścigowej :)

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 10 maja 2010, 13:26

Luz, twoj post powinien byl sie pojawic w watku dot twojego auta :)
Startowales w klasie Sport czy cywilnej?
C20NET

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 10 maja 2010, 16:59

moge go tam przekopiować, tutaj ten opis ma zachęcać kolejnych ścigantów do brania udziału w imprezie, świetnie razem na podium wyglądali ciupex i pevo, brakowało trzeciego opla do kompletu ;)

startuje w cywilnej klasie



Wróć do „Zloty i spotkania”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości