Wsadzenie c20xe do kadettca c

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 24 lutego 2010, 23:58

w omedze ta blacha jest
C20NET


Awatar użytkownika
tomi0705
Posty: 84
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:07
Marka: opel
Silnik: c20xe,cih
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7430938
Lokalizacja: kraków/zakrzowiec
Kontaktowanie:

Postautor: tomi0705 » 17 marca 2010, 20:47

kolejne pytanie,
jaki macie pomysł na króciec odprowadzający płyn chłodniczy z z głowicy (ten z tyłu).da się go wykręcić albo jakoś wyciągnąć żeby kolankiem zastąpić? a może macie inny pomysł?
nie sztuka jest zabić owada przednią szybą,,,sztuka zrobić to boczną :]

Petercali
Posty: 175
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 22:00
Marka: Opel
Silnik: c20xe
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7000001
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postautor: Petercali » 23 marca 2010, 12:40

manta a poszukiwana:)

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 23 marca 2010, 13:57

C20NET

Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Postautor: ciupex » 26 marca 2010, 21:41

Mozna usunac krociec i wstawic kolanko (zalich tak zrobil) ja mialem juz wczesniej klepnieta grodz i podlaczylem bez przerobek

Awatar użytkownika
tomi0705
Posty: 84
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:07
Marka: opel
Silnik: c20xe,cih
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7430938
Lokalizacja: kraków/zakrzowiec
Kontaktowanie:

Postautor: tomi0705 » 04 kwietnia 2010, 19:10

a w jaki sposób jest zamontowany ten króciec?wkręcony ,wciskany czy klejony?nie chciałbym zniszczyć głowicy bo ścianka w tym miejscu jest dość cienka, i nie wiem czy ciągnąć jakimś szwedem czy grzać ?
nie sztuka jest zabić owada przednią szybą,,,sztuka zrobić to boczną :]

Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Postautor: ciupex » 05 kwietnia 2010, 22:34

krociec jest wcisniety na klej najlepiej uzyc klucza hydraulicznego do wykrecenia bez zadnego grzania

Awatar użytkownika
tomi0705
Posty: 84
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:07
Marka: opel
Silnik: c20xe,cih
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7430938
Lokalizacja: kraków/zakrzowiec
Kontaktowanie:

Postautor: tomi0705 » 16 maja 2010, 23:41

żeby nie było że tylko pytam i nic z tego nie wychodzi to pokaże jak to u mnie teraz wyglada. zamiast prostego króćca kolanko do CO, po doszlifowaniu pasuje idealnie,wciśnięte na kleju epoksydowym.



mocowanie aparatu zapłonowego ;stalowa blacha grubość 5 mm,











a tu łapy






dziękuję za wszystkie wskazówki i
mam nadzieje że komuś też pomogę swoimi.
nie sztuka jest zabić owada przednią szybą,,,sztuka zrobić to boczną :]

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 17 maja 2010, 19:18

bardzo ładny patent z tym aparatem zapłonowym. Tylko sztywne to jest? Będzie pracowało bez zbędnych drgań? Jak aparat jest połączony z wałkiem rozrządu?

Konstrukcja łap interesujaca :)
C20NET

Awatar użytkownika
tomi0705
Posty: 84
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:07
Marka: opel
Silnik: c20xe,cih
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7430938
Lokalizacja: kraków/zakrzowiec
Kontaktowanie:

Postautor: tomi0705 » 17 maja 2010, 22:49

nie sztuka jest zabić owada przednią szybą,,,sztuka zrobić to boczną :]



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości