V6 w kadecie

Awatar użytkownika
Qbasslodz
Posty: 1213
Rejestracja: 12 marca 2008, 10:32
Lokalizacja: łódz

Postautor: Qbasslodz » 28 listopada 2009, 21:53

czyli wychodzi na to ze silnik bmw jest ciezszy....czyli informacje o roznicy wag są nie prawdziwe lub wyssane z palca


Awatar użytkownika
Szym
Posty: 247
Rejestracja: 21 czerwca 2007, 17:08
Marka: Opel
Silnik: 1.2N / C20ne
Rok produkcji: 1976 /1977
Gadu-Gadu: 4029512
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Szym » 28 listopada 2009, 23:06

Ciekawy projekt :) coś innego w kadettowym światku :) 2.5 24v nie powinna miec 196KM? moje doświadczenia z silnikami m50 BMW są takie, że ten silnik jedzie dopiero od 4 tyś obr. (nie mówie o vanosach) i im więcej na odcince tym lepiej. Widze, że silnik i skrzynia z sensem cofnnieto i masakrycznie nie wystaje za przednią os i jakies tam proporcje w wyważeniu powinny byc :) ja czekam na filmy jak to będzie już jeździć.
Pozdrawiam
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 29 listopada 2009, 21:19

a ja czekam i zapraszam na Tor Poznań i Youngtimer Party, porównamy żeliwne 2.4 z alu BMW :) co do takich modów z silnikami to nic nie mam, sam może bym kiedyś zapakował silnik z innej marki do kadziora, nigdy nie można mówić nigdy :P

macdonald
Posty: 63
Rejestracja: 16 listopada 2009, 15:01
Marka: OPEL
Silnik: 2.5 24v bmw
Rok produkcji: 1979
Gadu-Gadu: 3740846
Lokalizacja: Malbork

Postautor: macdonald » 30 listopada 2009, 10:06

No ten akurat motor ma 170 km i jest na vanosie. Jest od 323i a nie 325i ktore wlasnie mialo 196km. A jak Szym zauwazyles silnik jest cofniety na maxa do tylu ile sie da. Musialem pozbyc sie nagrzewnicy zeby to wlazlo a wymuszone to bylo ksztaltem misy ktora musiala wejsc za wozek. Ale ogolnie jest ok i srodek ciezkosci poszedl ku tylowi i orginalne wisko wejdzie i nie ma problemu z chlodzeniem.

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 30 listopada 2009, 10:14

Tu i owdzie w regulaminach roznych zawodow pojawiaja sie slowa "dozwolone sa swapy na jednostki tego samego producenta lub grupy producenckiej". Warto miec to na uwadze.
C20NET

Awatar użytkownika
Szym
Posty: 247
Rejestracja: 21 czerwca 2007, 17:08
Marka: Opel
Silnik: 1.2N / C20ne
Rok produkcji: 1976 /1977
Gadu-Gadu: 4029512
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Szym » 30 listopada 2009, 11:17

Spoko bajcik, pamiętaj, że organizator ma zawsze ostatnie slowo do powiedzenia i moze dopuścic auto ;)
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!

macdonald
Posty: 63
Rejestracja: 16 listopada 2009, 15:01
Marka: OPEL
Silnik: 2.5 24v bmw
Rok produkcji: 1979
Gadu-Gadu: 3740846
Lokalizacja: Malbork

Postautor: macdonald » 30 listopada 2009, 13:23

Mowi sie trudno. Moze sie uda a moze nie. Wszystko sie okaze jak bede chcial gdzies wystartowac. A tak wogole to nie ma ktos z was kierunkow do C2?

macdonald
Posty: 63
Rejestracja: 16 listopada 2009, 15:01
Marka: OPEL
Silnik: 2.5 24v bmw
Rok produkcji: 1979
Gadu-Gadu: 3740846
Lokalizacja: Malbork

Postautor: macdonald » 30 listopada 2009, 15:14

ciekawy link. Tu koles naprawde zaszalal. 3.6 l od m5 320 km. Kadziu naprawde daje sobie rade.http://www.youtube.com/user/MantaAR6#p/ ... L1B0FLOiRI

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 30 listopada 2009, 15:33

macdonald, pytanie o kierunki daj w dziale Gielda a swoj projekt najlepiej opisz ze zdjeciami/filmami/wspomnieniami w dziale Projekty :)
C20NET

Awatar użytkownika
Rav
Posty: 74
Rejestracja: 06 sierpnia 2007, 09:51
Marka: Opel
Silnik: C30SE
Rok produkcji: 1992
Gadu-Gadu: 1390026
Lokalizacja: Bogatynia

Postautor: Rav » 11 grudnia 2009, 17:28

Opel Senator B 3.0 24v '92
Opel Kadett B Coupe 1.1SR
Pontiac Firebird '92
Było:
Opel Kadett C '78 12N i kilkanaście innych klamorów spod znaku błyskawicy

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 11 grudnia 2009, 18:58

C20NET



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości