To co - ktoś rozwieje ostatecznie wątpliwości, czy zwrotnice zostają stare, czy należy wziąć od Manty, czy potrzebne są od GTE (bo np. dolny sworzeń grubszy niż w 1.2, a górny taki sam) ?
I jak z tą maglownicą - była inna, czy taka sama ?
Kadett C - SWAP 1,2 na 2,0 - doszczegółowienie
- Bocznica
- Posty: 156
- Rejestracja: 06 grudnia 2007, 14:56
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1976
- Gadu-Gadu: 7943108
- Lokalizacja: Freie Stadt Danzig
Jesli mamy sie dobrze zrozumiec to co innego 1.2 ohv i cih.Rozebralem kiedys kadetta gt/e i z niego "pobralem" zwrotnice,zeby sprawe Ci ulatwic napisalem,ze takie same sa w mancie/asconie ale tylko w takiej z cih-em.Daje sobie uciac pindola za to,ze dol i gora sworznie sa wieksze w kadettcie c z cih-em.
A mógłby jeszcze ktoś napisać jakie manewry, zakupy i znaleziska należy poczynić, aby połączyć gruby most od innego modelu (Ascona/Manta(A/B)/GT) ze skrzynią 4ką od CIHa (Ascona) ? Chodzi mi o wał napędowy, podporę wału, obudowę pomiędzy mostem a podporą. Zostają z 1.2, należy wziąć od Manty, może od jakiegoś specjalnego modelu ? Co pasuje bez przerabiania, co pasuje po przerobieniu/skróceniu, a co nie podejdzie wcale ?
Rafał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości