Drążek Panharda

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
MonteR
Administrator
Posty: 940
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
Marka: Opel
Silnik: -
Rok produkcji: 1972
Gadu-Gadu: 1114840
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Drążek Panharda

Postautor: MonteR » 07 kwietnia 2008, 10:06

Ponieważ obniżyłem autko i tylna oś wyszła mi bokiem, muszę skrócić drążek, skoro muszę skrócić zacząłem szukać info, bo wiedziałem, że coś o tym było na forum ;-)




Wprawdzie dla manty, ale widać zamysł ;-)

Małe tłumaczenie ;-)

Dwie nakrętki kontrujące "prawa" i "lewa".


Tuleje, oczywiście 2 sztuki


Tulejka nagwintowana wewnątrz do przyspawania do tulei


Tutaj drążek razem z nagwintowanym prętem, który będzie wkręcany w tuleje widoczne na zdjęciu wyżej.


Pospawana pierwsza strona drążka.


Pospawana druga strona drążka. Obniżenie miejsca spawania jest celowe. Dzięki takiemu mocowaniu jest więcej miejsca między drążkiem a wydechem, co będzie można zobaczyć na następnych zdjęciach.








A tutaj nieco inne rozwiązanie z pojedynczym gwintem ;-)
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78


Awatar użytkownika
Jumper
Posty: 337
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 13:11
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Jumper » 07 kwietnia 2008, 12:07

ale to rozwiazanie juz jest znane (przynajmniej w Łodzi) od dawna, ale malo kto to stosuje bo wystarczy wymierzyc o ile skrocic drazek i pospawac (problem pojawia sie rpzy zmianie zawiasu :P )
Loża Szyderców !!!

Awatar użytkownika
MonteR
Administrator
Posty: 940
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
Marka: Opel
Silnik: -
Rok produkcji: 1972
Gadu-Gadu: 1114840
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Postautor: MonteR » 07 kwietnia 2008, 12:11

to dobrze, że rozwiązanie jest znane ;-) ja też wiedziałem, że trzeba skrócić, ale zawsze można podpatrzeć jak to zrobić, ponadto, nie każdy wie co i jak zrobić ;-)
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 07 kwietnia 2008, 15:40


Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 07 kwietnia 2008, 17:06

Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
wojtek_wro
Posty: 122
Rejestracja: 24 czerwca 2007, 21:26
Marka: opel
Silnik: 2.2
Rok produkcji: 1977
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: wojtek_wro » 07 kwietnia 2008, 22:43

ja tam jestem, za stworzeniem archiwum ;] jeżeli ktoś prezentuje jakieś rozwiązanie niech trafia to do jakiegoś działu zrób to sam. Ciekawe i gotowe rozwiązania na talerzu ;]
kadett c limo---->>

poszukiwane obrysówki na pas i progi ;]

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 16 kwietnia 2008, 12:27

C20NET

leonsjo0
Posty: 8
Rejestracja: 18 października 2008, 19:28
Lokalizacja: olsztyn

Postautor: leonsjo0 » 02 listopada 2008, 17:05

Koledzy a macie cos moze na temat commodore? jakies forum czy cos?

Awatar użytkownika
moćk
Posty: 714
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 13:18
Marka: Opel
Silnik: 3.0 V6
Rok produkcji: 1979
Lokalizacja: Płock

Postautor: moćk » 02 listopada 2008, 17:39




Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości