Witam
Może mi ktoś rozpisać jak podłączyć kable do 4 zegarów na tunelu środkowym.
Poniżej fotka wtyczki a kolory kabli to:
-Niebieski z czarnym paskiem
-Brązowy
-Niebieski Gruby
-Czarny
-Biały szmaciana izolacja
-popielaty z czerwonym paskiem (żarówka podświetlania)
Silnik na razie silnik 1,2. Licznik aktualnie seria czyli bez obrotki ale zmiana na obrotkę i do 200km/h (przy okazji obrotke na który kabel podpiąć we wtyczce licznika)
Pozdrawiam
CQ Jak podpiąć cztery zegary
Re: CQ Jak podpiąć cztery zegary
Patrząc na schematy masz tak:
niebiesko-zielony (czarny pasek?) - sygnał z próbnika ciśnienia oleju. Trzeba go najpierw mieć zamontowanego w silniku, w 1.2 prawdopodobnie go nie masz, ale taki od CIHa może podejdzie ?
szaro-czerwony - oświetlenie, to można poprowadzić od zasilania żarówki w zapalniczce
niebiesko-czarny - sygnał z czujnika poziomu paliwa, to trzeba odnaleźć w oryginalnej wtyczce do konsoli głównej zegarów
niebieski - sygnał z czujnika temperatury, to trzeba odnaleźć w oryginalnej wtyczce do konsoli głównej zegarów
brązowy - masa dla całej konsoli, można ją znaleźć w wielu miejscach, najbliżej z gniazda zapalniczki, lub z włącznika nawiewu/ogrzewania
czarny - zasilanie ze stacyjki, w pozycji zapłonu, znowu znaleźć można w wielu miejscach, najbliżej z gniazda zapalniczki
Analogiczny schemat kolorystyczny powinien być przy oryginalnej wtyczce do konsoli głównej zegarów. Więc niebiesko czarny powinien iść ze wskaźnika paliwa, a niebieski ze wskaźnika temperatury. Czarny to zasilanie ze stacyjki, brązowy to masa.
(wiem że trochę późno, ale właśnie samemu chciałem to uporządkować
niebiesko-zielony (czarny pasek?) - sygnał z próbnika ciśnienia oleju. Trzeba go najpierw mieć zamontowanego w silniku, w 1.2 prawdopodobnie go nie masz, ale taki od CIHa może podejdzie ?
szaro-czerwony - oświetlenie, to można poprowadzić od zasilania żarówki w zapalniczce
niebiesko-czarny - sygnał z czujnika poziomu paliwa, to trzeba odnaleźć w oryginalnej wtyczce do konsoli głównej zegarów
niebieski - sygnał z czujnika temperatury, to trzeba odnaleźć w oryginalnej wtyczce do konsoli głównej zegarów
brązowy - masa dla całej konsoli, można ją znaleźć w wielu miejscach, najbliżej z gniazda zapalniczki, lub z włącznika nawiewu/ogrzewania
czarny - zasilanie ze stacyjki, w pozycji zapłonu, znowu znaleźć można w wielu miejscach, najbliżej z gniazda zapalniczki
Analogiczny schemat kolorystyczny powinien być przy oryginalnej wtyczce do konsoli głównej zegarów. Więc niebiesko czarny powinien iść ze wskaźnika paliwa, a niebieski ze wskaźnika temperatury. Czarny to zasilanie ze stacyjki, brązowy to masa.
(wiem że trochę późno, ale właśnie samemu chciałem to uporządkować
Rafał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości