schemat podłączenia przewodów paliwowych do listwy w c20ne

Awatar użytkownika
omsia1997
Posty: 105
Rejestracja: 14 maja 2009, 14:20
Marka: Opel Kadett
Silnik: 2.0 8v (c20ne)
Rok produkcji: 1977
Lokalizacja: Strzelin

schemat podłączenia przewodów paliwowych do listwy w c20ne

Postautor: omsia1997 » 10 lutego 2011, 23:33

Witam potrzebuję schemacik albo który przewód gdzie podłączyć bo wymieniałem regulator ciśnienia i coś pochełtałem. jak ktoś jest w stanie pomóc to wielkie dzięki, wiem skąd leci wacha, ale jak podłączam regulator to ciśnienie nie wzrasta, pompa elektryczna zewnętrzna daje 5,9 bara, a manometr pokazuje prawie 0 . dodam że wszystkie przewody wymienione i dlatego powstał ten problem... bo któryś napewno jest źle wpięty. jutro postaram się wrzucić szkic jak u mnie jest.


Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Re: schemat podłączenia przewodów paliwowych do listwy w c20

Postautor: bajcik » 11 lutego 2011, 09:29

W skrcie wyglada to tak:
bak -> pompa -> filtr -> listwa wtryskowa (prostopadocienna) -> regulator cinienia -> stalowy wezyk przy listwie -> powrot wezem do baku

a gdzie manometr podlaczony?
C20NET

Awatar użytkownika
omsia1997
Posty: 105
Rejestracja: 14 maja 2009, 14:20
Marka: Opel Kadett
Silnik: 2.0 8v (c20ne)
Rok produkcji: 1977
Lokalizacja: Strzelin

Re: schemat podłączenia przewodów paliwowych do listwy w c20

Postautor: omsia1997 » 11 lutego 2011, 16:24

bajcik chodzi mi o coś innego. dokładnie o podłączenie przewodów do listwy już. który przewód gdzie. w sumie do listwy są 4 podłączenia. zasilanie listwy z baku i tam jest bez regulatora i obok wychodzi wyjście na przewód. na tym przewodzie jest założony regulator i po regulatorze ciśnienia trafia to listwy z drugiej strony. no i 4 to powrót... i teraz gdzie co? możesz mi podać od strony gdzie znajduję się pasek klinowy. bo do listwy ogólnie są 4 podłączenia. 2 z jednej i 2 z drugiej. a manometr jest w regulatorze ciśnienia (regulator sportowy z funkcją nastawiania ciśnienia i nie jest skręcony więc powinien wskazywać)



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości