Postautor: evol_umf » 14 stycznia 2014, 09:01
Wiesz, gdyby wszyscy myśleli w taki sposób, to zapewne każdy by jeździł na c20ne...
Ale ok - mam w silniku ustawiony luz zaworowy, sprawdzoną pompę paliwa, zapłon ustawiony na lampę stroboskopową, sprawną paskudę od wyprzedzenia zapłonu, i tak dalej. Ale mam też dwa gaźniki solexa. Od końca wakacji bez powodu pojawił się problem - gdy dłuższą chwilę dodam mocniej gazu albo postanowię kogoś wyprzedzić wkręcając silnik powyżej 3 tyś. to silnik traci moc, po chwili gaśnie. Reakcja jest chwilowa na lekkie pompowanie gazem, ale to pomaga na kilka sekund. Potem i tak trzeba zjechać na bok i smpompować z komory pływakowej paliwo. Raz montowałem jeden, raz drugi. Rozbierałem, przeprowadziłem kapitalkę jednego, potem drugiego. Nic - najlepiej wyregulowany gaźnik daje takie o efekty. A jazda odcinka 100km nie przekraczając 2 tyś jest nieco irytująca. Byłem już u kilku ludzi w okolicy, ale nikt nie wie o co w tym chodzi.