jak nieohydnie pociąć maske

Wszystko to co nie pasuje powyżej

co robić?

nie przejmować się i nie robić
2
25%
wywalić plastiki nawiewu, a w chłodne dni szalik i czapka
1
13%
fachowo wykonane wywiewy byłyby ok
4
50%
mam lepszy pomysł który opiszę ;)
1
13%
 
Liczba głosów: 8

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

jak nieohydnie pociąć maske

Postautor: bajcik » 21 września 2008, 23:58

zastanawiam się nad lepszym przewietrzeniem komory silnikowej gdyż jest tam pewno niezły piekarnik, szczególnie w okolicy kolektora wydechowego



nienajgorszy patencik widziałem kiedyś w pewnym perłowym:



Co wy myślicie na ten temat? Jak bym robił rajdówke to bym po prostu pozbył się wentylatora do kabiny i ciepło miałoby ujście pod wycieraczkami. Czy może nie przejmować się tym i jeździć? No a jeśli robić otwory w masce to żeby to jakoś wyglądało.
Ostatnio zmieniony 22 września 2008, 15:47 przez bajcik, łącznie zmieniany 1 raz.
C20NET


Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 22 września 2008, 07:40

wentylatora nie wywalaj, przydaje się jak szyby parują, inna sprawa to to, że podczas wyścigów itp musisz mieć szyby pozamykane, a w piżamie (kombinezonie nomexowym) jest gorąco jak jasny (tu mowa o członku męskim) ;)

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 22 września 2008, 08:37

Nie da się nie ohydnie pociąć maski. Wyjątkiem może być wycięcie jej wzmocnienia, którego nie widać ;)
Nic nie ciąć, tylko podparzeć jak to robili w rajdówkach
Ostatnio zmieniony 22 września 2008, 15:44 przez jarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 22 września 2008, 09:40

a jak robili w rajdowkach? Nic mi sie nie rzucilo w oczy. Raz tylko gdzies widzialem krzywe mocowanie maski na zawiasach, zeby tam wystawala do gory i szpara byla. Ale srednio to wygodne.
C20NET

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 22 września 2008, 11:33

Z jednej strony chodzi o to, aby kolektor wylotowy miał cieplutko zaraz po rozruchu, z drugiej mile widziane jest chłodne powietrze dochodzące do kolektora dolotowego i nie za wysoka temperatura oleju, przy której ma on optymalne własciwości smarne.
Zastosowanie azbestowej (lub innej niepalnej) izolacji kolektora wylotowego bardzo pomaga przy obnizeniu temperatury w komorze i znacznie przyspiesza jego nagrzanie.
Dla kolektora dolotowego prowadzi się rury od okolic grilla do okolic kolektora lub stosuje odpowiednie przegrody. Przy kilku gaźnikach stosuje się airboxy...

P.S. Czy moderator może poprawić ohydnego ortografa w moim poprzednim poście.
Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?

saracen
Posty: 77
Rejestracja: 14 sierpnia 2008, 02:57
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: świebodzin

Postautor: saracen » 22 września 2008, 21:21

Nie to piękne, co piękne, ale to piękne, co się komu podoba:-)

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 23 września 2008, 00:07

C20NET

saracen
Posty: 77
Rejestracja: 14 sierpnia 2008, 02:57
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: świebodzin

Postautor: saracen » 23 września 2008, 00:24

Nie to piękne, co piękne, ale to piękne, co się komu podoba:-)

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 23 września 2008, 01:11

C20NET

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 23 września 2008, 08:57


Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 23 września 2008, 10:55


Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 23 września 2008, 13:12

C20NET

saracen
Posty: 77
Rejestracja: 14 sierpnia 2008, 02:57
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: świebodzin

Postautor: saracen » 23 września 2008, 19:43

Nie to piękne, co piękne, ale to piękne, co się komu podoba:-)

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 23 września 2008, 22:17

Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 24 września 2008, 08:51




Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości