Jaka jest kolejnosc zaplonu ??

Wszystko to co nie pasuje powyżej
LeTourneau
Posty: 18
Rejestracja: 04 lipca 2008, 20:30
Lokalizacja: Poznań

Jaka jest kolejnosc zaplonu ??

Postautor: LeTourneau » 07 lipca 2008, 12:51



Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 07 lipca 2008, 13:41

Mobilizowany postępem korozji


LeTourneau
Posty: 18
Rejestracja: 04 lipca 2008, 20:30
Lokalizacja: Poznań

Postautor: LeTourneau » 07 lipca 2008, 14:36

A moglbym prosic o malutki schemacik np w Paint jak to podlaczyc tzn od swiecy do kopolki problem w tym ze ja niewiem podlaczam i nic, przekluczam stacyjke i jak odpala to slychac taki "huk" malutki nie duzy w filtrze tzn w ubudowie... Prosze o pomoc.

Dołączam rysunek i pokazcie mi jak to podlaczyc te kolory (jaki kolor z jakim i pierwszy kolor to niech bedzie oznaczenie swiecy, zebym potem sie polapal... ) :(:(:(


Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 07 lipca 2008, 16:57

Ustawiasz tłok na pierwszym cilindrze na GMP (górny martwy punkt), patrzysz jak jest ustawiony palec i w to miejsce zapinasz pierwszą świece, a potem zgodnie ze wskazówkami zegara następne.
Mobilizowany postępem korozji


Przemo_Pz2
Posty: 57
Rejestracja: 06 czerwca 2008, 22:21
Lokalizacja: Oleśnica

Postautor: Przemo_Pz2 » 07 lipca 2008, 17:15

A oryginalnie jest to tak:
Załączniki
21.jpg
Przemo

Przemo_Pz2
Posty: 57
Rejestracja: 06 czerwca 2008, 22:21
Lokalizacja: Oleśnica

Postautor: Przemo_Pz2 » 07 lipca 2008, 18:57

Sorki, ale błąd wyszedł. jeszcze raz:D
Przemo

Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 07 lipca 2008, 21:46

Sorki, przeciwnie do wskazówek zegara miało być.

Przemo_Pz2
cylindry liczy się od strony rozrządu.
Mobilizowany postępem korozji


Przemo_Pz2
Posty: 57
Rejestracja: 06 czerwca 2008, 22:21
Lokalizacja: Oleśnica

Postautor: Przemo_Pz2 » 07 lipca 2008, 21:54

No właśnie zasugerowałem się tą zgodnością z ruchem wskazówek i numery takie wyszły:D

Coś mi się to właśnie jakieś dziwne wydawało, bo mi coś nie pasowało w tym co napisałeś:)
I wszystko jasne już teraz:D
Przemo

LeTourneau
Posty: 18
Rejestracja: 04 lipca 2008, 20:30
Lokalizacja: Poznań

Postautor: LeTourneau » 08 lipca 2008, 00:11

Chcialbym dopisac ze to moj pierwszy samochod :) Wiec prosze o wyrozumialosc heh :). Czyli chlopaki mam odkrecic swiece ustawic kolem pasowym tak zeby tlok byl ku gorze na pierwszym cylindrze (stojąc przodem do auta) i zobaczyc gdzie jest palec i wkrecic tam swiece i podpiac z kopolka nastepnie tlok bedzie na trzecim cylindrze ku gorze i patrzac w przeciwna strone ze wskazowkami zegara i tam wkrecic swiece i podpiac do kopolki nastepnie wrucic do cylindra drugiego no i potem 4 tak ??

Tu taki dodaje taki maly schemacik i wedlug tego powiedzcie mi czy ja dobrze rozumuje.


LeTourneau
Posty: 18
Rejestracja: 04 lipca 2008, 20:30
Lokalizacja: Poznań

Postautor: LeTourneau » 08 lipca 2008, 11:43


Przemo_Pz2
Posty: 57
Rejestracja: 06 czerwca 2008, 22:21
Lokalizacja: Oleśnica

Postautor: Przemo_Pz2 » 08 lipca 2008, 17:24

No i bardzo dobrze, że działa:) Grunt, że wszystko jest ok :-D
Pozdrowienia :lol:
Przemo

LeTourneau
Posty: 18
Rejestracja: 04 lipca 2008, 20:30
Lokalizacja: Poznań

Postautor: LeTourneau » 15 lipca 2008, 13:57

Musi być wszystko dobrze 8) 8) 8) Pozdrawiam.



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości