rekord nie pali w ogóle
rekord nie pali w ogóle
reksio
iskra jest bardzo żywa, a ten czujnik znajduje się obok wtrysków na obudowie termostatu? A co może być przyczyną , że leją wtryski? chce dodać, że wcześniej odnosiłem wrażenie, że na zimnym silniku jakby bardzo dużo palił, na wskaźniku paliwa ubywało niemalże w oczach. A oprócz tego na gorącym silniku też nie chciał odpalić, gdy zwyczajem z wartburga podczas odpalania wciskałem pedał gazu. Gdy przestałem wciskać gaz, skończył sie ten problem ale jakby wtedy za długo kręcił zanim odpalił.
reksio
kupiłem sterownik wtrysku od opla 1.8 i zapalił, po czym po kilku może minutach znowu zgasł. Podczas kręcenia nie palił ale też już nie zalewał świec. Na próbę włożyłem stary sterownik, ale oczywiście nic. Jednak już nie zalewał. I wtedy stała sie rzecz straszna: okazało sie , że przewody paliwowe są zamienione ( przy przednim kole). Daję słowo, że niczego wcześniej z przewodami nie robiłem, odkryłem również, że benzyna zalewająca wcześniej świece dostała się do oleju w sporej ilości, myślę nawet, że ponad litr. Odkryłem również, że za sterownikiem jest jakiś przekaźnik w strasznym stanie, ale nie wiem od czego: kierunki działają, elekryczne lusterka też (z tego co mi przychodzi do głowy). Wystaraszony benzyną w oleju najpierw chcę spuścić olej, a potem od nowa, tylko co robić?
reksio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość