Zaciski od Omegi + tarcze od Recorda
Zaciski od Omegi + tarcze od Recorda
Witojcie, przećwiczyłem właśnie pewien patent, jak znam zycie to zaraz się okaże że ktoś to już ćwiczył i się przejechał:P ale mimo wsystko założyłem zaciski od Omegi A 2.0i na piastę od Kadetta. Tarcze do tego oczywiście od Rekorda E 2.2i:D Okazało się, że wszystko prawie pięknie pasuje, z czego na razie jestem niezmiernie zadowolony. Jest tylko jeden zonk, że tarcza od reksia ma o 12 mm mniejszą srednicę niż od omegi. Skutkuje to tym, że klocki wystają kilka mm poza tarczę. Na razie nie wymyśliłem dlaczego miałbym sie tym przejąć, bo tarcza ma 23 mm szerokości i fragmenty okladzin, które sie nie będą wycierały się nie zetkną, ale jak cos to je po prostu sfrezuję:P Cały patent na razie jest na wpół teoretyczny, bo piasta jest luzem i nie ma łożysk, ale mam nadzieję w tym tygodniu zobaczyć czy to wejdzie i o nic nie wychaczy w zawieszeniu:D Czy ktoś z was już tego próbował?? Bo jeżeli to by było takie proste to dlaczego wszyscy szukaja zacisków od rekorda??:P
Uiui zgadzam się, że na twoich zdjęciach wygląda to niewesolo, natomiast ja mam jakiś inny typ zacisku zupełnie, jakoże, wklejałem pierwsze zdjęcie na forum teraz zrobię to w cywilizowany sposób:P Jak widzisz u mnie cylinderek chowa się cały za klockiem i nawet bez niego nie wystawałby poza obwód tarczy. Co za tym idzie u siebie nie widzę "chujni";) Nada się tylko zastanawiam nad kwestią opierania się o sprężynę, tu widzę większy problem, ale może też do przeskoczenia.
MonteR o opcji astra też myślałem, ale tamte tarcze sa zupełnie innego typu, one są mocowane na wierzch piasty na szpilki, a do tego mają otwory rozstawione na innej srednicy i są ogólnie niższe:/ tu jest link, gdzie można podpatrzyć wymiary i budowę różnych tarcz:
http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2007/index.html
MonteR o opcji astra też myślałem, ale tamte tarcze sa zupełnie innego typu, one są mocowane na wierzch piasty na szpilki, a do tego mają otwory rozstawione na innej srednicy i są ogólnie niższe:/ tu jest link, gdzie można podpatrzyć wymiary i budowę różnych tarcz:
http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2007/index.html
A jednak stare indiańskie przysłowie sie sprawda: szukajcie a znajdziecie:P Oto nowiuśkie zaciski od Rekorda E 2.2i:D niestety 3 lewe i 1 prawy, albo odwrotnie:P
Co nie znaczy, że zarzucam projekt zacisków od Omegi. Sprawdzałem je na samochodzie i okazało się, że śruba mocująca wężyk od hydrauliki faktycznie wbija się w sprężynę, a miejsce mocowania zacisku opiera się o wachacz, ale nie ogranicza skrętu. W poniedziałek planuję zanieść zacisk do frezera, żeby przewiercił i nagwintował otwór z boku korpusu. Także na bierząco będę dawał znać.
Co nie znaczy, że zarzucam projekt zacisków od Omegi. Sprawdzałem je na samochodzie i okazało się, że śruba mocująca wężyk od hydrauliki faktycznie wbija się w sprężynę, a miejsce mocowania zacisku opiera się o wachacz, ale nie ogranicza skrętu. W poniedziałek planuję zanieść zacisk do frezera, żeby przewiercił i nagwintował otwór z boku korpusu. Także na bierząco będę dawał znać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości