Witam,
czy przy wymianie silnika z 1.9N na 2.0S mogę napotkać na jakiś problem? Oba silniki na gaźniku... Teoretycznie wyciągam silnik i wrzucam nowy silnik...
Drugie pytanie, to odnośnie mostu, dla 1.9N przełożenie to 3,89, dla 2.0S 3,67... Podejrzewam, że jedyne co mi się zmieni po wymianie silnika, to przyspieszenie, ale obroty dla poszczególnych prędkości nie spadną wiele...
Wymiana 1.9N na 2.0S
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Wymiana 1.9N na 2.0S
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana 1.9N na 2.0S
zmiana będzie bezproblemowa i nie powinieneś napotkać żadnych komplikacji.
A co do przełożeń mostu to w tej konfiguracji Twój rekord powinien się zbierać lepiej niż taki z przełożeniem 3.67. Zyskasz na przyspieszeniu ale stracisz na prędkości maksymalnej. A obroty przy poszczególnych prędkościach będą wyższe niż przy standardowym moście.
Wydaje mi się, że silnik nie ma wpływu na wysokość obrotów przy danej prędkości - za to są odpowiedzialne skrzynia i dyfer
A co do przełożeń mostu to w tej konfiguracji Twój rekord powinien się zbierać lepiej niż taki z przełożeniem 3.67. Zyskasz na przyspieszeniu ale stracisz na prędkości maksymalnej. A obroty przy poszczególnych prędkościach będą wyższe niż przy standardowym moście.
Wydaje mi się, że silnik nie ma wpływu na wysokość obrotów przy danej prędkości - za to są odpowiedzialne skrzynia i dyfer
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana 1.9N na 2.0S
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana 1.9N na 2.0S
Ale przeciez zmienisz tylko silnik bez skrzyni, opon, felg, mostu, łożysk w kołach.Chyba nie planujesz też jakichś spoilerow czy udziwnien karoserii. Nie wiem więc dlaczego miałyby się zmienić opory otoczenia albo powietrza.
Po zmianie silnika na mocniejszy samochód będzie po prostu uzyskiwać daną prędkość w krótszym czasie.
Chcesz niższe obroty to zaloz skrzynie piątkę albo dyfer o mniejszym przełożeniu
Po zmianie silnika na mocniejszy samochód będzie po prostu uzyskiwać daną prędkość w krótszym czasie.
Chcesz niższe obroty to zaloz skrzynie piątkę albo dyfer o mniejszym przełożeniu
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana 1.9N na 2.0S
dobra już wczoraj się ogarnąłem i wiem że zwaliłem... za dużo alkoholu
obrotów nie zmienię, co najwyżej nie będę tyle pedału gazu cisnął...
niby się w to bawię od lat, a potrafię takie pierdoły napisać :D
obrotów nie zmienię, co najwyżej nie będę tyle pedału gazu cisnął...
niby się w to bawię od lat, a potrafię takie pierdoły napisać :D
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości