jest ktos w stanie rozpoznac silnik ze zdjec ? od razu mowie ze nr silnika sa jakies raczej przerobione w przeszlosci.. bo nie zaczynaja sie a ni na 1.6 a nie na 1.7 1.9.... i nie wiem jaki to jest wkoncu silnik. jedyna co jest na nim widoczne to "16" co moze odpowiada wlasnie pojemnosci 1.6 ???? w takim razie z jakiego opla jest owy silnik ??
linki do foto:
http://mr.maghart.pl/s/s1.jpg
http://mr.maghart.pl/s/s2.jpg
http://mr.maghart.pl/s/s3.jpg
http://mr.maghart.pl/s/s4.jpg
Rozpoznanie silnika ?
- Mag_szymek
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 września 2012, 15:57
- Marka: Opel
- Silnik: 2.5 v6
- Rok produkcji: 1966
Rozpoznanie silnika ?
- Nie ma rzeczy niemozliwych -
- Adaśko
- Posty: 520
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 13:50
- Marka: Opel
- Silnik: 2.2E
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Puławy
- Kontaktowanie:
Re: Rozpoznanie silnika ?
Dobrze się domyślasz. Ten nadlew na bloku informował o pojemności silnika.
Brakuje mi braku rdzy...
Re: Rozpoznanie silnika ?
Po zdjęciach w 100% nie jestem w stanie stwierdzić, ale z dużym prawdopodobieństwem jest to 1,6 cih ,patrząc na osprzęt typu gaźnik raczej wersja n, i sugerując się łapami silnika to pochodził on z rekorda c.Jedyna myląca kwestia to czujnik cisnienia oleju który <pewien nie jestem gdyż słabo widać> ale wydawać by się mogło ,że to tzw.<bańka> czyli taki który nie tylko daje sygnał na kontrolke ale i wskazuje ciśnienie.Więc też kilka sprzeczności.Pierwsze to to ,że w rekordzie c nie występował silnik 1,6.Więc mogło by to być 1,9 s z czujnikiem takim właśnie z wersji sprint.Ale w tej wersji znów były 2 gaźniki.
Tak więc dla mnie jest to silnik poskładany przynajmniej z dwóch.
Łapy to ewidentnie rekord c, pojemność 1,6 <aczkolwiek nigdy w rekordzie c nie występujący>
Patrząc na stare logo opla i pojemność 1,6<wyraźnie wybita na bloku> to sam goły silnik to manta a lub ascona a <tam wsytępowały silniki 1,6 i głównie w tych czasach bite było stare logo>
łapy rekord c , czujnik ciśnienia <tu pewien nie jestem gdyż potrzebował bym dokładniejesze foto> ale wygląda jak z wersji z dodatkowym zegarem do ciśnienia oleju.
Gaźnik jak z wersji n ale za to obudowa filtra powietrza to rekord c.
Jednym słowem to silnik z manty a /ascony a przystosowany i ubrany w osprzęt z rekorda c
Tak więc dla mnie jest to silnik poskładany przynajmniej z dwóch.
Łapy to ewidentnie rekord c, pojemność 1,6 <aczkolwiek nigdy w rekordzie c nie występujący>
Patrząc na stare logo opla i pojemność 1,6<wyraźnie wybita na bloku> to sam goły silnik to manta a lub ascona a <tam wsytępowały silniki 1,6 i głównie w tych czasach bite było stare logo>
łapy rekord c , czujnik ciśnienia <tu pewien nie jestem gdyż potrzebował bym dokładniejesze foto> ale wygląda jak z wersji z dodatkowym zegarem do ciśnienia oleju.
Gaźnik jak z wersji n ale za to obudowa filtra powietrza to rekord c.
Jednym słowem to silnik z manty a /ascony a przystosowany i ubrany w osprzęt z rekorda c
- Mag_szymek
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 września 2012, 15:57
- Marka: Opel
- Silnik: 2.5 v6
- Rok produkcji: 1966
Re: Rozpoznanie silnika ?
Qbass no i chyba wlasnie rozszyfrowales :D gdyz ten silnik zostal zakupiony wlansie z rekordem c sprint. Szkoda ze ktos z jakis przyczyn pozbyl sie sie oryginalnego silnika 1.9 z dwoma gaznikami :( i wlozyl i przystosowal z ascony/manty. To w takim razie najprawdopodobniej chce go sprzedac i kupic 1.9 propozycje ?? :D:D
- Nie ma rzeczy niemozliwych -
Re: Rozpoznanie silnika ?
Zmojej strony raczej nie Wysyłaj flachę a nie tu czarujesz
Mnie udało się kiedyś dokupić same gaźniki do mojego rekorda c sprinta ,ale pomimo tego .,że było to w Polsce to nie było wcale tanio
Mnie udało się kiedyś dokupić same gaźniki do mojego rekorda c sprinta ,ale pomimo tego .,że było to w Polsce to nie było wcale tanio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości