ascona b 2,6 dual ram
- dawtow
- Posty: 188
- Rejestracja: 09 stycznia 2013, 15:38
- Marka: opel ascona b
- Silnik: 1,3N
- Rok produkcji: 1980
- Gadu-Gadu: 11450968
- Lokalizacja: zbąszyń woj. Wlkp
- Kontaktowanie:
ascona b 2,6 dual ram
Koledzy podpowiedzcie jak ogarnąć temat bo zamierzam wsadzić do ascony 2,6 dual ram. Jutro będę miał kompletny silnik ze skrzynią automat + wał. Co jeszcze potrzebuję i co trzeba przerobić żeby to wszystko miało sens fotki mile widziane
Chciałbym kiedyś powiedzieć: nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy heh
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ascona b 2,6 dual ram
jak już wkładasz dual rama to wsadź od razu 3.0 - roboty tyle samo bo zewnętrznie silniki identyczne, spalanie bardzo podobne a moc i moment obrotowy odczuwalnie większe.
Re: ascona b 2,6 dual ram
eee jak już ma taki silnik nagrany to nie ma się co przejmować. jak już włoży sześciopak to zmiana na większą pojemność to niewielki kłopot. 2,6 w takiej lekkiej budzie to i tak będzie rakieta, nie zapomnij tylko mostu jeszcze wymienić bo na tym od 1,3 możesz mieć problemy z ruszaniem.
- dawtow
- Posty: 188
- Rejestracja: 09 stycznia 2013, 15:38
- Marka: opel ascona b
- Silnik: 1,3N
- Rok produkcji: 1980
- Gadu-Gadu: 11450968
- Lokalizacja: zbąszyń woj. Wlkp
- Kontaktowanie:
Re: ascona b 2,6 dual ram
Jeżeli jutro kupno dojdzie do skutku to będzie 2,6 i raczej nic większego nie będzie a co do mostu to będzie za bardzo agresywnie ruszał (palił gumę) ?.
Ale chciałbym trochę więcej szczegółów (podpowiedzi) od kogoś kto już takiego swapa robił ?
Jaki most dopasować, czy dużo przeróbek mocowania silnika itd.
Ale chciałbym trochę więcej szczegółów (podpowiedzi) od kogoś kto już takiego swapa robił ?
Jaki most dopasować, czy dużo przeróbek mocowania silnika itd.
Chciałbym kiedyś powiedzieć: nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy heh
Re: ascona b 2,6 dual ram
Ja robiłem takiego swapa.Wszelkie szczegóły tutaj -http://forum.opel-youngtimer.pl/ascona-b-t1689.html
Roboty sporo.Do przerobienia
-miska
-smok
-tunel
-wał
-stabilizator przedni wraz z mocowaniem
-mocowanie chłodnicy
-montaż pompki sprzegłowej i zbiorniczka płynu hydr.
-wycinanie fragmentu półki pod nagrzewnicą
-wycinanie fragmentu ściny grodziowej
-przeróbka obudowy nagrzewnicy
-przeróbka mocowania alternatora, wywalenie podstawy pompy wspomagania i przeniesienie alternatora na druga stronę<dorobienie dystansu pod koło pasowe alternatora i naciągu paska wielorowkowego>
-przerobienie wybieraka skrzyni biegów
i sporo drobnych przeróbek o których na tą chwilę nie pamiętam...
Roboty sporo.Do przerobienia
-miska
-smok
-tunel
-wał
-stabilizator przedni wraz z mocowaniem
-mocowanie chłodnicy
-montaż pompki sprzegłowej i zbiorniczka płynu hydr.
-wycinanie fragmentu półki pod nagrzewnicą
-wycinanie fragmentu ściny grodziowej
-przeróbka obudowy nagrzewnicy
-przeróbka mocowania alternatora, wywalenie podstawy pompy wspomagania i przeniesienie alternatora na druga stronę<dorobienie dystansu pod koło pasowe alternatora i naciągu paska wielorowkowego>
-przerobienie wybieraka skrzyni biegów
i sporo drobnych przeróbek o których na tą chwilę nie pamiętam...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości