swap c20xe, c20let

sebec
Posty: 123
Rejestracja: 13 września 2009, 22:02
Marka: opel kadett c coupe c2
Silnik: 1,9
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 348474
Lokalizacja: Człuchów

swap c20xe, c20let

Postautor: sebec » 17 grudnia 2011, 18:12

zanim zaborę sie za zmianę silnika w qp mam do was kilka pytań

1. jakie lapy zastosowac do silnika c20xe, let swapując do kadetta cqp?

2. czemu silniki (na fotach z forum) wiszą pod kilku stopniowym kątem?... ze względu na kol ssacy który koliduje z podluznicą? co za tym idzie łapy sa specjalnie przerabiane?

3. stosując łapy z omegi czy recorda (mogłem cos pomylic) silnik bedzie wisial prosto?

4. co z miską oleju? ktos przerabia z forumowiczów? ew. mozna kupic cos od innego rwd?

5. jaka skrzynia wytrzyma cos w granicach 400 hp? a co za tym idzie jaki most i wal? co polecacie?

z góry dziekuje za info...


Awatar użytkownika
dudi17
Posty: 142
Rejestracja: 23 listopada 2010, 17:13
Marka: Opel
Silnik: 1.2
Rok produkcji: 1974
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: malopolskie

Re: swap c20xe, c20let

Postautor: dudi17 » 17 grudnia 2011, 18:57

400km? a z czego kolega to wycisnie?
skrzynia do tego pewnie "klowa" czyli dedykowana do sportu no chyba ze bedzie to mix np.jednostka i przelozenie z bmw
,nawet wersje opc powiedzmy vectry nie maja takiej mocy!
...przyjdzie taki czas,taki rok,miesiac w koncu dzien...jak go odbuduje!...

sebec
Posty: 123
Rejestracja: 13 września 2009, 22:02
Marka: opel kadett c coupe c2
Silnik: 1,9
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 348474
Lokalizacja: Człuchów

Re: swap c20xe, c20let

Postautor: sebec » 17 grudnia 2011, 19:25


Awatar użytkownika
dudi17
Posty: 142
Rejestracja: 23 listopada 2010, 17:13
Marka: Opel
Silnik: 1.2
Rok produkcji: 1974
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: malopolskie

Re: swap c20xe, c20let

Postautor: dudi17 » 17 grudnia 2011, 20:10

aaa! kolega robi cos odlotowego,pelen szacun!
Jednak ta moc to same problemy czyli: trwalosc jednostki napedowej,nadwozia-kadetty c z teamu fabrycznego mialy niewiele powyzej polowy mocy ktora zakladasz.
Mysle ze projekt generalnie nie ma ograniczen jesli chodzi o kase?,bo koszty beda wysokie...
Dostosowanie skrzyni,mostu,walu z innego modelu opla to raczej fantazja.
Jednak zycze powodzenia i sukcesow w projekcie,bede sledzil z zainteresowaniem!
...przyjdzie taki czas,taki rok,miesiac w koncu dzien...jak go odbuduje!...

sebec
Posty: 123
Rejestracja: 13 września 2009, 22:02
Marka: opel kadett c coupe c2
Silnik: 1,9
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 348474
Lokalizacja: Człuchów

Re: swap c20xe, c20let

Postautor: sebec » 17 grudnia 2011, 20:29


Awatar użytkownika
dudi17
Posty: 142
Rejestracja: 23 listopada 2010, 17:13
Marka: Opel
Silnik: 1.2
Rok produkcji: 1974
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: malopolskie

Re: swap c20xe, c20let

Postautor: dudi17 » 17 grudnia 2011, 21:32

"...na dzień dzisiejszy po wstepnych obliczeniach silnik do qp i osprzęt bedzie tańszy niz przy fiaciku. dziwne, ale tak niestety jest bo qp ma 2 razy pojemniejsza komore silnika i 90% częsci poprostu sie kupuje i zakłada..."

co do komory to sie zgadzam... z 1.2 wyglada jak za duza co do reszty ?...ze sobie zakupie i zakrecem no nie wiem zycie zweryfikuje... :-D
Patrzac na projekty na tym forum jak i na inne to da sie wlozyc Dual Rama do cqp ale problemy ktore zaznaczylem pozostaja....pozdro!
...przyjdzie taki czas,taki rok,miesiac w koncu dzien...jak go odbuduje!...

Awatar użytkownika
Bocznica
Posty: 156
Rejestracja: 06 grudnia 2007, 14:56
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7943108
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig

Re: swap c20xe, c20let

Postautor: Bocznica » 18 grudnia 2011, 17:38

Myśle,że to wyczerpuje temat:

http://www.kadettc.info/

Motor Umbauten i dalej Ohc Umbau, stare jak świat ale ciągle aktualne, punkt po punkcie co trzeba zrobic,żeby c20xe tam wpasowac.

Pozdrawiam,

Bocznica.



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości