Gaźnik Varajet II
: 23 maja 2019, 07:08
Witajcie drodzy forumowicze,
Stoję przed dylematem zakupu klasycznego Opla z silnikiem benzynowym 1.6 o kodzie fabrycznym 16SH. Auto jest piękne jednak ewidentnie wymaga regulacji gaźnika. Z tego co udało mi się ustalić jest tam zamontowany gaźnik GMF Varajet II.
Proszę, podzielcie się swoją wiedzą na temat tych gaźników. Czy są w miarę proste do regulacji/regeneracji czy może ich naprawa jest trudna i nieopłacalna jak chociażby w przypadku gaźnika Pierburg 2EE. Czy w miarę kumaty mechanik ogarnie go bez problemu?
pozdrawiam
Stoję przed dylematem zakupu klasycznego Opla z silnikiem benzynowym 1.6 o kodzie fabrycznym 16SH. Auto jest piękne jednak ewidentnie wymaga regulacji gaźnika. Z tego co udało mi się ustalić jest tam zamontowany gaźnik GMF Varajet II.
Proszę, podzielcie się swoją wiedzą na temat tych gaźników. Czy są w miarę proste do regulacji/regeneracji czy może ich naprawa jest trudna i nieopłacalna jak chociażby w przypadku gaźnika Pierburg 2EE. Czy w miarę kumaty mechanik ogarnie go bez problemu?
pozdrawiam