Problem z odpaleniem - pompa paliwa? regulator?
: 12 września 2017, 10:25
Witam,
po dłuższym postoju chciałem odpalić silnik 2.2 CIH w moim Rekordzie, jednak przy próbie odpalenia okazało się, że benzyna cieknie z regulatora ciśnienia paliwa. Udało mi się znaleźć z modelu z 2.0 CIH, i po wymianie odpalił i pochodził chwilę. Po ponownej próbie odpalenia (dzień później) już nie odpalił. Okazało się, że wężykach paliwowych nie było już paliwa. Wymieniłem filterek paliwa na nowy, podłączając pompę bezpośrednio do zasilania 12v napełniłem ponownie przewody. Po tym zabiegu reks odpalił bez problemów, jednak po zgaszeniu i próbie odpalenia go po niedługim czasie, znowu nie chciał zapalić. Paliwo w przewodach tym razem jest, zasilanie na pompie jest (podczas kręcenia rozrusznikiem - sprawdzałem żarówką). Próbowałem podłączyć pompę bezpośrednio do akumulatora, słychać jakby próbowała pompować paliwo, ale nie miała siły i się zacina.
Zastanawiam się, czy jeszcze pompa paliwa jest do wymiany, czy może coś blokuje ten dopływ, np. regulator paliwa który niedawno wymieniłem. Pompy wolałbym nie wymieniać ze względu na warunki w garażu jakie posiadam, no i pewnie wyleje mi się pełno paliwa, dlatego zastanawiam się czy to może być jeszcze coś innego.
Bardzo proszę o rady, pozdrawiam.
po dłuższym postoju chciałem odpalić silnik 2.2 CIH w moim Rekordzie, jednak przy próbie odpalenia okazało się, że benzyna cieknie z regulatora ciśnienia paliwa. Udało mi się znaleźć z modelu z 2.0 CIH, i po wymianie odpalił i pochodził chwilę. Po ponownej próbie odpalenia (dzień później) już nie odpalił. Okazało się, że wężykach paliwowych nie było już paliwa. Wymieniłem filterek paliwa na nowy, podłączając pompę bezpośrednio do zasilania 12v napełniłem ponownie przewody. Po tym zabiegu reks odpalił bez problemów, jednak po zgaszeniu i próbie odpalenia go po niedługim czasie, znowu nie chciał zapalić. Paliwo w przewodach tym razem jest, zasilanie na pompie jest (podczas kręcenia rozrusznikiem - sprawdzałem żarówką). Próbowałem podłączyć pompę bezpośrednio do akumulatora, słychać jakby próbowała pompować paliwo, ale nie miała siły i się zacina.
Zastanawiam się, czy jeszcze pompa paliwa jest do wymiany, czy może coś blokuje ten dopływ, np. regulator paliwa który niedawno wymieniłem. Pompy wolałbym nie wymieniać ze względu na warunki w garażu jakie posiadam, no i pewnie wyleje mi się pełno paliwa, dlatego zastanawiam się czy to może być jeszcze coś innego.
Bardzo proszę o rady, pozdrawiam.