Złącze, gniazdo diagnostyczne Rekord e2
: 05 lipca 2017, 21:01
Sprawa wygląda tak, że szukam gniazda diagnostycznego czy wogóle istnieje w Rekord E2 1986r c18nv pełen wtrysk sama benzyna.
Czy wie ktoś czy auto posiada takie coś? Może kody migowe jak w Calibrze, ewentualnie czy jest w tym przypadku jakaś metoda na żarówkę jak np w fordach.
Ponieważ mam problem taki, że gdy staram się jechać ok-50-60km/h ok 3000rpm na 3 biegu (jazda miejska) samochodem zaczyna szarpać tak jakby przerywał (jak trzymam na gazie jest ok)?
Sprawdzony:
- dolot szczelny
- sonda żyje
- kable WN ngk nowe, świece też
- nowy palec beru
- kopułka i cewka używane w dobrym stanie
- wymienione filtry paliwa, powietrza, oleju (olej też)
- ciśnienie cylindrów ok 11, 11, 10, 10
- aparat ustawiony raczej dobrze
- przepływka działa - po odpięciu auto gaśnie
- na wolnych obrotach na luzie nie faluje dość równo pracuje
Może ma ktoś pomysł?
Czy wie ktoś czy auto posiada takie coś? Może kody migowe jak w Calibrze, ewentualnie czy jest w tym przypadku jakaś metoda na żarówkę jak np w fordach.
Ponieważ mam problem taki, że gdy staram się jechać ok-50-60km/h ok 3000rpm na 3 biegu (jazda miejska) samochodem zaczyna szarpać tak jakby przerywał (jak trzymam na gazie jest ok)?
Sprawdzony:
- dolot szczelny
- sonda żyje
- kable WN ngk nowe, świece też
- nowy palec beru
- kopułka i cewka używane w dobrym stanie
- wymienione filtry paliwa, powietrza, oleju (olej też)
- ciśnienie cylindrów ok 11, 11, 10, 10
- aparat ustawiony raczej dobrze
- przepływka działa - po odpięciu auto gaśnie
- na wolnych obrotach na luzie nie faluje dość równo pracuje
Może ma ktoś pomysł?