Rekord rezystor dmuchawy...
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
- Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
- Silnik: 2.0
- Rok produkcji: 1978
- Lokalizacja: Warszawa
Rekord rezystor dmuchawy...
Witam szanowne towarzystwo , panowie wie ktoś może gdzie w Rekordzie znajduje się rezystor dmuchawy i czy łatwy jest do niego dostęp ...????
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 stycznia 2016, 21:00
- Marka: Opel
- Silnik: 1,9
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Oberschlesien
Re: Rekord rezystor dmuchawy...
A jest tam w ogóle rezystor? Jeżeli nadmuch jest np. tylko dwustopniowy to może jest po prostu podwójne uzwojenie na silniku.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
- Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
- Silnik: 2.0
- Rok produkcji: 1978
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rekord rezystor dmuchawy...
Sam już nie wiem jak to jest... dziwna sprawa bo auto właściwie jest jak nowe i ma raptem 85000km wszystko w nim działa, tylko ten nawiew nie bangla nic, a nic... nie jest zatarty bo swobodnie się obraca no i prąd oczywiście do niego normalnie dochodzi. Elektryk z 'epoki" złapał się za głowę i nie wie jak go wyjąć, żeby go jakoś dogłębniej sprawdzić...
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 stycznia 2016, 21:00
- Marka: Opel
- Silnik: 1,9
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Oberschlesien
Re: Rekord rezystor dmuchawy...
Pogrzebałem w schemacie do Reksa E i nie znalazłem rezystora, aczkolwiek elektryk ze mnie słaby a schemat po niemiecku.
Nawiew wyciąga się od kabiny (trzeba rozkopać dolną część deski z prawe strony), ale kostka dmuchawy powinna być pod podszybiem od strony komory.
Jeżeli po podaniu na krótko prądu dmuchawa nie startuje to raczej sprawa jasna.
Nawiew wyciąga się od kabiny (trzeba rozkopać dolną część deski z prawe strony), ale kostka dmuchawy powinna być pod podszybiem od strony komory.
Jeżeli po podaniu na krótko prądu dmuchawa nie startuje to raczej sprawa jasna.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
- Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
- Silnik: 2.0
- Rok produkcji: 1978
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rekord rezystor dmuchawy...
Temat prawie ogarnięty, faktycznie trzeba było zdemontować dolną częśc kokpitu i były tam dwie nakrętki które trzymały dmuchawę, no nic na razie zdemontowana i czekam na kuriera bo zmówiłem drugą...
- misia
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 czerwca 2017, 21:15
- Marka: OPEL
- Silnik: 1.8 C18NV 100KM
- Rok produkcji: 1986
- Lokalizacja: cbr
Re: Rekord rezystor dmuchawy...
78 rekord d czy e?
Jeśli E podpowiedz czy dużo walki żeby wyjąć tą dmuchawę? Musi wyjść górą czy dołem?
Opornik z tego co wiem widoczny był od strony podszybia.
Jeśli E podpowiedz czy dużo walki żeby wyjąć tą dmuchawę? Musi wyjść górą czy dołem?
Opornik z tego co wiem widoczny był od strony podszybia.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
- Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
- Silnik: 2.0
- Rok produkcji: 1978
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rekord rezystor dmuchawy...
Rekord E dołem skubana wychodzi... ale trochę gimnastyki z tym będzie. Mój silniczek był jakoś nierówno osadzony bo górna osłona nawiewu była przytarta i przez to skubany nie chciał się krecić ...no nic najważniejsze, że udało mi się kupić drugi podobno 100% sprawny no i chyba okazyjnie bo tylko stówka plus kurier.
- misia
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 czerwca 2017, 21:15
- Marka: OPEL
- Silnik: 1.8 C18NV 100KM
- Rok produkcji: 1986
- Lokalizacja: cbr
Re: Rekord rezystor dmuchawy...
wymaga zdjęcia całej deski czy tylko dołu?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
- Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
- Silnik: 2.0
- Rok produkcji: 1978
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rekord rezystor dmuchawy...
Tylko dołu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości