szpilki

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Valhallen
Posty: 131
Rejestracja: 11 czerwca 2008, 07:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

szpilki

Postautor: Valhallen » 21 października 2008, 09:46

Sluchajcie panowie niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem felg firmy revolution wheels piekne sa one ale mam problem poniewaz moje seryjne szpilki nie chca wspułpracowac gdyz spilka jest schowana w otwory w feldze i nie da rady zalapac i tu sie rodzi moje pytanie czy ktos zmienial szpilki wie od czego pasuja najlepiej zeby posiadaly ten sam gwint bo np; koledzy z zaprzyjaznionego klubu trabanta nasuneli mi szpilki od lancera ale one maja gwint jak trabanty czyli qrde minimalnie inny wiem ze duzo ludzie z formum ma alu i moze ktos to przecwiczyl


Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 21 października 2008, 10:30

Znaczy sie szpilki sa za krotkie? Daje sie je wykrecac?
C20NET

Valhallen
Posty: 131
Rejestracja: 11 czerwca 2008, 07:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: Valhallen » 21 października 2008, 10:49

wiesz spilki raczej sa nabite watpie zeby byly wkrecane wiec widze narazie pytaniem na pytanie:D


a i sa za krotkie jakies 2cm

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 21 października 2008, 12:15

Ja tez mam taki problem z Porsche felgami w Ascone ale przeskoczyłem ten temat dystansem!

Jak bedziesz zmieniał szpilki to odrazu nakretki sobie dokupisz pod nowe szpilki!
Nie wkraczałem dalej w temat zmiany szpilek wiec wiecej nie pomoge ;/
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
Uiui
Posty: 152
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 19:45
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Uiui » 21 października 2008, 14:08

Cześć, miałem ten sam problem w rekordzie, rozwiązałem to w ten sposób że wybiłem starą szpilkę (co nie było proste ale 15 kilowy młot odrobine ułatwił sprawe) później pojechałem do sklepu ktory specjalizuje sie w felgach i akcesoriach, tam gość dobrał mi identyczną szpilke, od jakiegoś japończyka, nie pamietam w tej chwili dokladnie od czego to bylo. Później powiedzmy że było z górki mocny klucz udarowy (tzw. pneumat) i udało się "wcisnąć" szpilkę.
jakbyś miał jakieś pytania to pisz, moze uda mi sie jeszcze coś podpowiedziec.

peace.

Awatar użytkownika
kiczort
Posty: 47
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:33
Lokalizacja: Pelplin

Postautor: kiczort » 21 października 2008, 20:04

"OPEL KADETT C LIMO 2.0 16V"
"OPEL KADETT C CARAVAN 1.2" - SPRZEDANY
"YAMAHA YZF-R1 2005" - SPRZEDANA
DUPOWÓZ - AUDI S8

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 21 października 2008, 20:45


Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 21 października 2008, 20:46

C20NET

Awatar użytkownika
kecaj
Posty: 15
Rejestracja: 02 sierpnia 2007, 22:19
Lokalizacja: Stargard/London

Postautor: kecaj » 22 października 2008, 00:02

mam takie felgi u siebie

a rozwiązaniem są dorobione u tokarza nakrętki o średnicy otworu w feldze a w środku wywiercony otwór z gwintem pod szpilki. (operacja toczenia i wykonania otworu z gwintem musi być wykonana na jednym mocowaniu na tokarce żeby zachować symetrie)



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości