jak nieohydnie pociąć maske

Wszystko to co nie pasuje powyżej

co robić?

nie przejmować się i nie robić
2
25%
wywalić plastiki nawiewu, a w chłodne dni szalik i czapka
1
13%
fachowo wykonane wywiewy byłyby ok
4
50%
mam lepszy pomysł który opiszę ;)
1
13%
 
Liczba głosów: 8

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 24 września 2008, 09:52

C20NET


Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 24 września 2008, 10:21

Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?

saracen
Posty: 77
Rejestracja: 14 sierpnia 2008, 02:57
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: świebodzin

Postautor: saracen » 24 września 2008, 16:11

Tak jak obiecałem, dodaje fotki wlotów, które mogę zrobić


szerokość nacięcia to ok 70mm, wysokość ok. 3mm. Ilość na blasze-nieograniczona ;) grubość blachy 0,8; 1,0; 1,2 lub nierdzewka H17, czyli gorsza-1,0 lub H18-1,0; lub kwasiak, niestety też 1,0 i to w ograniczonej ilości-sam wykorzystam odpady i pospawam sobie tłumik :-D :twisted:
Nie to piękne, co piękne, ale to piękne, co się komu podoba:-)

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 24 września 2008, 16:59

saracen, a masz fotki od spodu? Bo nie wiem czy nie lepiej byloby do srodka pozaginac, zby nie wystawaly.
C20NET

saracen
Posty: 77
Rejestracja: 14 sierpnia 2008, 02:57
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: świebodzin

Postautor: saracen » 24 września 2008, 19:26

kurcze, bajcik, ale mnie załatwiłeś :evil: ;) musiałem do pracy skoczyć zrobić fotkę od dołu. Nawet nie pomyślałem, że nie tą stroną są listki :) może tego na fotce nie widać, ale od dołu blacha jest płaska. Jakby co, to mogę wziąć kilka kawałków blachy 10października do Poznania
Nie to piękne, co piękne, ale to piękne, co się komu podoba:-)

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 26 września 2008, 22:29

No Bajcik teraz będziesz miał wloty niczym moje maszyny w pracy :-D Jak zrobię fotkę to Ci zamieszczę jak wyglądają takie na 1 m kwadratowym. Pozostaje mi tylko pogratulować koncepcji

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 26 września 2008, 22:55

No no, maszyna z otworami jak mój kadecik? Gratulacje poślij na forum.maszyny-przemyslowe.pl :)
A fotke możesz wrzucić.
C20NET

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 27 września 2008, 11:00

Gdybyś się Bajcik nie orientował to podpowiem Ci że takie otwory stosuje się bardzo często w szafach sterowniczych maszyn, ale w wersji na aucie może być dosyć "ciekawie".

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 27 września 2008, 11:56

te saracenowe są całkiem podobne do tych:
C20NET

saracen
Posty: 77
Rejestracja: 14 sierpnia 2008, 02:57
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: świebodzin

Postautor: saracen » 27 września 2008, 14:16

No popatrz, nawet nie wiedziałem, że jakieś auto ma wentylacje zrobioną na zewnątrz! Całkiem ciekawie to wygląda, zwłaszcza w połączeniu ze szprychowanymi kołami :)
Nie to piękne, co piękne, ale to piękne, co się komu podoba:-)



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości