Strona 1 z 1
problem z hamulcami
: 26 maja 2008, 23:52
autor: alien8_6
już jak kupiłem kadzia to praktycznie nie miał hamulców ale nic w tym dziwnego bo oba cylinderki z tyłu zostawiały kałuże, więc zabrałem sie do pracy no i wymieniłem z tyłu cylinderki szczęki, bębny są jeszcze ok więc zostały no i przewody do samej pompy no i tu pojawia się problem bo postanowiłem wymienić płyn zlałem stary i zabrałem się za odpowietrzanie z tyłem nie było kłopotów ale nie mogę odpowietrzyć przodu
jak odkręcę odpowietrznik to powietrze pompuje widać też delikatny ruch tłoczka ale nie chce zaciągnąć płynu
po odkręceniu przewodu przy pompie ta sama sytuacja
a no i jeszcze jak chwile pompuje pedałem coś tam pierdzi w przewodzie podciśnienia
może macie jakieś pomysły jak sie za to zabrać
: 27 maja 2008, 17:12
autor: adasko
masz taka mala srubeczke na pompie?? jezeli tak to przed odpowietrzaniem przy heblach ,odpowietrz najpierw ta srubka pompe
: 30 maja 2008, 00:36
autor: alien8_6
jeśli chodzi o śrubkę do odpowietrzania pompy to jej nie ma
ale po wielu nieudanych próbach w końcu pompa zaciągnęła płyn
i udało się odpowietrzyć (tak mi się wydaje)
no ale nie wiele mi to dało bo hebli nadal brak
jak chwile popompuje to pedał robi sie twardszy (czytaj już nie wpada w podłogę) ale jak przytrzymam go to powoli spada
poziom płynu w zbiorniczku się nie zmienia
nigdzie nie cieknie
jak odpalam silnik i serwo zaczyna pracować to pedał jest cały czas miękki
dodam jeszcze że tłoczki (gumki) w pompie wyglądały ok nie jestem jednak pewien czy były dobrze pozakładane
jeśli ktoś ma jakieś rysunki zdjęcia jak powinno to wyglądać to był bym wdzięczny za umieszczenie ich na forum
dzięki
: 30 maja 2008, 10:15
autor: jarek
Możliwe, ze masz znaczne przecieki wewnętrzne w pompie. Przynajmniej na to wyglada. Bez wspomagania puszcza ciśnienie w niewielkim stopniu i dlatego pedał powoli idzie w podłogę. Przy włączonym silniku (działającym serwie) pompa szybciej gubi ciśnienie.
P.S. Po wyglądzie gumek uszczelniających nie wiele stwierdzisz.
Rysunków muszę poszukać.
: 30 maja 2008, 16:52
autor: alien8_6
: 30 maja 2008, 19:54
autor: adam
kup zestaw naprawczy do pompy albo szukaj pompy drugiej, od reksia e pasuje napewno, sam ostatnio do rekorda zakladalem od kadetta, jest to samo
byl ten sam efekt co u Ciebie.
: 01 czerwca 2008, 17:48
autor: alien8_6
więc która opcja waszym zdaniem będzie lepsza ?
-kupić zestaw naprawczy czy
-kupić całą pompę
jeśli całą pompę to w jakich autach były jeszcze takie pompy jak w kadecie?
gdzie można kupić nówki?
a może ktoś ma dobrą pewną używkę?
: 02 czerwca 2008, 00:01
autor: Krisu
alien8_6, mam nową na sprzedaż - 170zł