Drążek Panharda
: 07 kwietnia 2008, 10:06
Ponieważ obniżyłem autko i tylna oś wyszła mi bokiem, muszę skrócić drążek, skoro muszę skrócić zacząłem szukać info, bo wiedziałem, że coś o tym było na forum
Wprawdzie dla manty, ale widać zamysł
Małe tłumaczenie
Dwie nakrętki kontrujące "prawa" i "lewa".
Tuleje, oczywiście 2 sztuki
Tulejka nagwintowana wewnątrz do przyspawania do tulei
Tutaj drążek razem z nagwintowanym prętem, który będzie wkręcany w tuleje widoczne na zdjęciu wyżej.
Pospawana pierwsza strona drążka.
Pospawana druga strona drążka. Obniżenie miejsca spawania jest celowe. Dzięki takiemu mocowaniu jest więcej miejsca między drążkiem a wydechem, co będzie można zobaczyć na następnych zdjęciach.
A tutaj nieco inne rozwiązanie z pojedynczym gwintem
Wprawdzie dla manty, ale widać zamysł
Małe tłumaczenie
Dwie nakrętki kontrujące "prawa" i "lewa".
Tuleje, oczywiście 2 sztuki
Tulejka nagwintowana wewnątrz do przyspawania do tulei
Tutaj drążek razem z nagwintowanym prętem, który będzie wkręcany w tuleje widoczne na zdjęciu wyżej.
Pospawana pierwsza strona drążka.
Pospawana druga strona drążka. Obniżenie miejsca spawania jest celowe. Dzięki takiemu mocowaniu jest więcej miejsca między drążkiem a wydechem, co będzie można zobaczyć na następnych zdjęciach.
A tutaj nieco inne rozwiązanie z pojedynczym gwintem