Strona 1 z 2
weber project
: 24 marca 2008, 11:20
autor: luk skajwoker
: 25 marca 2008, 10:17
autor: jarek
No ciekawy sposób... silnik pod gaźniki. Jakie są te gaźniki? Jaka zwężka, rurka emulsyjna, dysza paliwa, jej rozmiar, dysze powietrzne etc.? Jaki wałek w siniku i na jakich zaworach?
W drugą stronę byłoby łatwiej dobrać, że o późniejszej regulacji nie wspomnę. Wydaje mi się, że niebawem przejdziesz na ciemną stronę i zapomnisz o gaźnikach...
: 25 marca 2008, 20:26
autor: luk skajwoker
: 26 marca 2008, 09:19
autor: jarek
Widzę sens w tym co piszesz, więc kontynuujmy.
Ponoć gaźniki powinno się dobrać pod wielkość średnicy zaworów ssących. Jednak im więcej o tym czytam, tym mniej właściwe mi się to staje.
Rodzaj wałka zalezy od rodzaju głowicy jaką masz zamiar zapodać. W 2,2 i 2,4 są hydrauliczne. W mniejszych cihach różnie bywa.
Do tjunkowych wałków lepsza by były mechaniczne, ale te głowice mają mniejszą średnicę zaworów.
Więcej o srednicah i cachach cihów znajdziesz w artykule na mc autorstwa Przemka
Ponoć zarówno 2,0 jak i 2,2 spokojnie dałoby radę już na 40tkach.
Jakie masz kolektorki? Średnica wewnetrzna kanałów 45mm? Jak to się pasuje z głowicą od 2,0?
Życzę pozostania po jasnej stronie.
: 26 marca 2008, 09:49
autor: nad100
: 27 marca 2008, 00:25
autor: luk skajwoker
jeszcze nie mierzylem ale kolektory sa takie
http://cgi.ebay.de/Irmscher-Ansaugbruec ... dZViewItem
moze zostane przy opcji silnika 2.0 zamiast 2.2???
Wysłany: Dzisiaj 0:33
a moze 2.0 z glowica od 1.9 ???
//edytuj posty
: 27 marca 2008, 08:57
autor: jarek
: 02 kwietnia 2008, 17:49
autor: luk skajwoker
: 03 kwietnia 2008, 17:38
autor: luk skajwoker
: 03 kwietnia 2008, 18:19
autor: luk skajwoker
: 04 kwietnia 2008, 16:15
autor: jarek
Żeby chłodzić olej silnikowy nie musisz mieć gaźników, więc...
Regulacja ciśnienia paliwa byłaby wskazana, przy montażu pompy elektrycznej. Pompka mechaniczna zapewne nie da rady.
Trochę śmietniku w temacie robisz.
: 04 kwietnia 2008, 17:07
autor: luk skajwoker
wiem ze nie potrzebuje gaznikow do chlodzenia oleju pytalem czy jest mi to niezbedne zeby wszystko ze soba wspolgralo i bylo w miare wytrzymale i bez awaryjne
poza tym dzieki za jakies info bo reszta ludzi na tym forum chyba pozjadala wszystkie rozumy bo nie chce im sie nawet czegos napisac
a aparat zaplonowy jest inny dla gaznikow czy moze zostac ten od wtrysku?
EDYTUJ POSTY!!!!!!!!!!!!!
: 04 kwietnia 2008, 18:36
autor: Melins
hmm aparat zapłonowy bez stykowy najlepszy!
: 04 kwietnia 2008, 18:41
autor: bajcik
zmierz temperaturę oleju to będzie wiadomo czy chłodnica potrzebna
a aparat zapłonowy może być inny - musi być wyposażony w przerywacz, wyprzedzenie podciśnieniowe i inne bajerki które przy wtrysku może robić komputer
: 04 kwietnia 2008, 18:44
autor: Melins
a to sory mój bład!!Ja narazie zaczynam walke