Wymiana silnika - kosztorys....
: 30 lipca 2009, 18:56
Czy jest ktoś w temacie cen części do silników i wyposażenia aby zrobić swapa do Ascony na 2.0 ?
Prosiłbym o wytłumaczenie jak chłopu na granicy jakie przeróbki są potrzebne , jakie nowe elementy które nie maja zastosowania w 1.6 na gaźniku...
Z założeń ma być tak...
Silnik 2.0 - tylko teraz z jakim oznaczeniem ? ( C20xe odpada - za duże koszta i zal gazować taki silnik ) - coś 125 konnego wystarczy :D
Na szrocie niedaleko mnie za silnik wraz ze skrzynia od Kadzia GSI powiedzieli mi 600zł...
Fakt faktem nie zależy mi na super stanie silnika gdyż chciałbym w nim zrobić większy remont...
Skrzynia V biegowa już wspomniana ...
I tutaj kolejne pytanie : co nadaje się od 1.6 do zostawienia w 2.0 ?
Kolejnym założeniem jaki musi spełniać silnik to możliwość zamontowania klimatyzacji - na pewno w swoim czasie chciałbym żeby się znalazła w samochodzie...
Oraz silnik który dobrze będzie sobie radził w razie chęci założenia małej turbiny - nie jakieś porządniej tylko dość skromnej ( a właśnie mnie to ciekawi - czy turbo na gazie ma w ogóle racje bytu czy tylko nasuwają się słowa - strzel sobie chłopie w łeb ? )
Kolejna rzecz jaka mnie nurtuje to wymiana półosiek i hamulców na mocniejsze - czy wraz z wymianą całego napędu była by możliwość małymi nakładami pracy przerobienie zawieszenia od np. kadetta E ? Dostępność sportowego zawieszenia na polskim rynku do Kadetta jest o wiele większa niż np. do Ascony...
Prosiłbym o odpowiedzi co w ogóle sądzicie o takim planie ... szkoda , że to przód napęd ale cóż
Z góry dzięki za pomoc
Prosiłbym o wytłumaczenie jak chłopu na granicy jakie przeróbki są potrzebne , jakie nowe elementy które nie maja zastosowania w 1.6 na gaźniku...
Z założeń ma być tak...
Silnik 2.0 - tylko teraz z jakim oznaczeniem ? ( C20xe odpada - za duże koszta i zal gazować taki silnik ) - coś 125 konnego wystarczy :D
Na szrocie niedaleko mnie za silnik wraz ze skrzynia od Kadzia GSI powiedzieli mi 600zł...
Fakt faktem nie zależy mi na super stanie silnika gdyż chciałbym w nim zrobić większy remont...
Skrzynia V biegowa już wspomniana ...
I tutaj kolejne pytanie : co nadaje się od 1.6 do zostawienia w 2.0 ?
Kolejnym założeniem jaki musi spełniać silnik to możliwość zamontowania klimatyzacji - na pewno w swoim czasie chciałbym żeby się znalazła w samochodzie...
Oraz silnik który dobrze będzie sobie radził w razie chęci założenia małej turbiny - nie jakieś porządniej tylko dość skromnej ( a właśnie mnie to ciekawi - czy turbo na gazie ma w ogóle racje bytu czy tylko nasuwają się słowa - strzel sobie chłopie w łeb ? )
Kolejna rzecz jaka mnie nurtuje to wymiana półosiek i hamulców na mocniejsze - czy wraz z wymianą całego napędu była by możliwość małymi nakładami pracy przerobienie zawieszenia od np. kadetta E ? Dostępność sportowego zawieszenia na polskim rynku do Kadetta jest o wiele większa niż np. do Ascony...
Prosiłbym o odpowiedzi co w ogóle sądzicie o takim planie ... szkoda , że to przód napęd ale cóż
Z góry dzięki za pomoc