: 08 marca 2009, 08:19
autor: nad100
podpisuje się pod tym pytaniem
choć z nowym zawieszeniem nie ma najmniejszego problemu byle euro na koncie się zgadzało
np.
może ktoś już przerabiał temat gleby w polskich warunkach
: 08 marca 2009, 11:44
autor: Uiui
cześć,
ja rozwiązałem ten temat w następujący sposób:
kupiłem sprężyny przednie z senatora B, skróciłem flexem o kilka cm zawiozłem do zakładu, który zajmuje się produkcją sprężyn, poprosiłem o wyrównanie ostatniego zwoju tak żeby opierał się o kielich całą powierzchnią. Tyle.
Cała operacja wyniosła mnie około 150 zł
Ktoś może powiedzieć, że to rzeźba. Ja też tak uważam, ale trzeba sobie radzić gdy gotówki brak.
Bodajże w Poznaniu jest zakład, który dorabia sprężyny na indywidualne zamówienie, z tego co się orientuję to komplet na przód wychodził ~400pln
peace
: 08 marca 2009, 12:00
autor: makkus
dobra...sprężyny da się obciąć... z co z amorami?
: 08 marca 2009, 16:02
autor: nad100
przy obniżeniu do 40 mm nie trzeba w zasadzie nic z amorami robić.
jak gleba ma być większa trzeba by było skrócić amortyzatory to też się da zrobić.
Uiui, a jak się sprawują te sprężyny od senia, i jak z tyłem zrobiłeś?
może jakieś foto zapodasz żeby zobaczyć jak leży plis
: 08 marca 2009, 21:41
autor: makkus
z tyłem to przecież nie ma problemu... Ascona/Manta/Kadett.... amorki pasują sprężyny tez
: 10 marca 2009, 12:23
autor: Div
O JEZU ale przywaliliście....
NIC nie obcinać!
Prosze bardzo sprężyny przód - omega A gleby do -60mm bez problemu, tylko pamiętajcie czy bierzecie pod lekkie 2.0 czy coś innego.
Tył, tak jak wyżej mosty są te same, jednak nie wiem jak z długością orginalnych sprężyn np. w porównaniu do Ascony.