problem z hamulcami

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
alien8_6
Posty: 21
Rejestracja: 23 lutego 2008, 10:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

problem z hamulcami

Postautor: alien8_6 » 26 maja 2008, 23:52

już jak kupiłem kadzia to praktycznie nie miał hamulców ale nic w tym dziwnego bo oba cylinderki z tyłu zostawiały kałuże, więc zabrałem sie do pracy no i wymieniłem z tyłu cylinderki szczęki, bębny są jeszcze ok więc zostały no i przewody do samej pompy no i tu pojawia się problem bo postanowiłem wymienić płyn zlałem stary i zabrałem się za odpowietrzanie z tyłem nie było kłopotów ale nie mogę odpowietrzyć przodu
jak odkręcę odpowietrznik to powietrze pompuje widać też delikatny ruch tłoczka ale nie chce zaciągnąć płynu
po odkręceniu przewodu przy pompie ta sama sytuacja
a no i jeszcze jak chwile pompuje pedałem coś tam pierdzi w przewodzie podciśnienia

może macie jakieś pomysły jak sie za to zabrać


adasko
Posty: 27
Rejestracja: 21 czerwca 2007, 11:18
Lokalizacja: wawa

Postautor: adasko » 27 maja 2008, 17:12

masz taka mala srubeczke na pompie?? jezeli tak to przed odpowietrzaniem przy heblach ,odpowietrz najpierw ta srubka pompe
Kadett B 1.2 1969
Jak komus sie plotaja jakies czesci do B to czekam na kontakt ;)

Awatar użytkownika
alien8_6
Posty: 21
Rejestracja: 23 lutego 2008, 10:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: alien8_6 » 30 maja 2008, 00:36

jeśli chodzi o śrubkę do odpowietrzania pompy to jej nie ma

ale po wielu nieudanych próbach w końcu pompa zaciągnęła płyn
i udało się odpowietrzyć (tak mi się wydaje)

no ale nie wiele mi to dało bo hebli nadal brak
jak chwile popompuje to pedał robi sie twardszy (czytaj już nie wpada w podłogę) ale jak przytrzymam go to powoli spada
poziom płynu w zbiorniczku się nie zmienia
nigdzie nie cieknie

jak odpalam silnik i serwo zaczyna pracować to pedał jest cały czas miękki

dodam jeszcze że tłoczki (gumki) w pompie wyglądały ok nie jestem jednak pewien czy były dobrze pozakładane

jeśli ktoś ma jakieś rysunki zdjęcia jak powinno to wyglądać to był bym wdzięczny za umieszczenie ich na forum
dzięki

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 30 maja 2008, 10:15

Możliwe, ze masz znaczne przecieki wewnętrzne w pompie. Przynajmniej na to wyglada. Bez wspomagania puszcza ciśnienie w niewielkim stopniu i dlatego pedał powoli idzie w podłogę. Przy włączonym silniku (działającym serwie) pompa szybciej gubi ciśnienie.
P.S. Po wyglądzie gumek uszczelniających nie wiele stwierdzisz.
Rysunków muszę poszukać.
Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?

Awatar użytkownika
alien8_6
Posty: 21
Rejestracja: 23 lutego 2008, 10:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: alien8_6 » 30 maja 2008, 16:52


Awatar użytkownika
adam
Posty: 168
Rejestracja: 22 czerwca 2007, 21:50
Lokalizacja: lodz

Postautor: adam » 30 maja 2008, 19:54

kup zestaw naprawczy do pompy albo szukaj pompy drugiej, od reksia e pasuje napewno, sam ostatnio do rekorda zakladalem od kadetta, jest to samo ;) byl ten sam efekt co u Ciebie.

Awatar użytkownika
alien8_6
Posty: 21
Rejestracja: 23 lutego 2008, 10:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: alien8_6 » 01 czerwca 2008, 17:48

więc która opcja waszym zdaniem będzie lepsza ?
-kupić zestaw naprawczy czy
-kupić całą pompę

jeśli całą pompę to w jakich autach były jeszcze takie pompy jak w kadecie?

gdzie można kupić nówki?

a może ktoś ma dobrą pewną używkę?

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 02 czerwca 2008, 00:01

alien8_6, mam nową na sprzedaż - 170zł
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości