weber project
No ciekawy sposób... silnik pod gaźniki. Jakie są te gaźniki? Jaka zwężka, rurka emulsyjna, dysza paliwa, jej rozmiar, dysze powietrzne etc.? Jaki wałek w siniku i na jakich zaworach?
W drugą stronę byłoby łatwiej dobrać, że o późniejszej regulacji nie wspomnę. Wydaje mi się, że niebawem przejdziesz na ciemną stronę i zapomnisz o gaźnikach...
W drugą stronę byłoby łatwiej dobrać, że o późniejszej regulacji nie wspomnę. Wydaje mi się, że niebawem przejdziesz na ciemną stronę i zapomnisz o gaźnikach...
Widzę sens w tym co piszesz, więc kontynuujmy.
Ponoć gaźniki powinno się dobrać pod wielkość średnicy zaworów ssących. Jednak im więcej o tym czytam, tym mniej właściwe mi się to staje.
Rodzaj wałka zalezy od rodzaju głowicy jaką masz zamiar zapodać. W 2,2 i 2,4 są hydrauliczne. W mniejszych cihach różnie bywa.
Do tjunkowych wałków lepsza by były mechaniczne, ale te głowice mają mniejszą średnicę zaworów.
Więcej o srednicah i cachach cihów znajdziesz w artykule na mc autorstwa Przemka
Ponoć zarówno 2,0 jak i 2,2 spokojnie dałoby radę już na 40tkach.
Jakie masz kolektorki? Średnica wewnetrzna kanałów 45mm? Jak to się pasuje z głowicą od 2,0?
Życzę pozostania po jasnej stronie.
Ponoć gaźniki powinno się dobrać pod wielkość średnicy zaworów ssących. Jednak im więcej o tym czytam, tym mniej właściwe mi się to staje.
Rodzaj wałka zalezy od rodzaju głowicy jaką masz zamiar zapodać. W 2,2 i 2,4 są hydrauliczne. W mniejszych cihach różnie bywa.
Do tjunkowych wałków lepsza by były mechaniczne, ale te głowice mają mniejszą średnicę zaworów.
Więcej o srednicah i cachach cihów znajdziesz w artykule na mc autorstwa Przemka
Ponoć zarówno 2,0 jak i 2,2 spokojnie dałoby radę już na 40tkach.
Jakie masz kolektorki? Średnica wewnetrzna kanałów 45mm? Jak to się pasuje z głowicą od 2,0?
Życzę pozostania po jasnej stronie.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07
jeszcze nie mierzylem ale kolektory sa takie
http://cgi.ebay.de/Irmscher-Ansaugbruec ... dZViewItem
moze zostane przy opcji silnika 2.0 zamiast 2.2???
Wysłany: Dzisiaj 0:33
a moze 2.0 z glowica od 1.9 ???
//edytuj posty
http://cgi.ebay.de/Irmscher-Ansaugbruec ... dZViewItem
moze zostane przy opcji silnika 2.0 zamiast 2.2???
Wysłany: Dzisiaj 0:33
a moze 2.0 z glowica od 1.9 ???
//edytuj posty
Ostatnio zmieniony 27 marca 2008, 06:58 przez luk skajwoker, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07
http://www.teammfactory.com/images/prod ... lerkit.jpg
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... PIC&ih=005
opcja na system oleju mam zamiar zakupic ale czy bedzie potrzene?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... PIC&ih=005
opcja na system oleju mam zamiar zakupic ale czy bedzie potrzene?
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07
regulator cisnienia paliwa
http://cgi.ebay.co.uk/FUEL-REGULATOR-FI ... m153.l1262
pompa paliwa
http://cgi.ebay.co.uk/FUEL-PUMP-FACET-S ... m153.l1262
edytuj posty //Mrozu
http://cgi.ebay.co.uk/FUEL-REGULATOR-FI ... m153.l1262
pompa paliwa
http://cgi.ebay.co.uk/FUEL-PUMP-FACET-S ... m153.l1262
edytuj posty //Mrozu
Ostatnio zmieniony 03 kwietnia 2008, 20:57 przez luk skajwoker, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07
wiem ze nie potrzebuje gaznikow do chlodzenia oleju pytalem czy jest mi to niezbedne zeby wszystko ze soba wspolgralo i bylo w miare wytrzymale i bez awaryjne
poza tym dzieki za jakies info bo reszta ludzi na tym forum chyba pozjadala wszystkie rozumy bo nie chce im sie nawet czegos napisac
a aparat zaplonowy jest inny dla gaznikow czy moze zostac ten od wtrysku?
EDYTUJ POSTY!!!!!!!!!!!!!
poza tym dzieki za jakies info bo reszta ludzi na tym forum chyba pozjadala wszystkie rozumy bo nie chce im sie nawet czegos napisac
a aparat zaplonowy jest inny dla gaznikow czy moze zostac ten od wtrysku?
EDYTUJ POSTY!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony 04 kwietnia 2008, 20:08 przez luk skajwoker, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości