zawitałem dopieroco do ciupexów i wyszło na jaw że: ja się nie nadaję do driftu, kadett C też się nie nadaje
z powodu za dużego przełożenia na maglownicy! Trzeba się ostro nakręcić, za lekko jak dla mnie chodzi i za słabe czucie na kierownicy.
Może ma ktoś pomysł od czego przełożyć maglownice żeby pasowało i żeby tyle nie kręcić? Może od jakiegoś auta ze wspomaganiem?
szybka maglownica
szybka maglownica
C20NET
z tego co pamiętam to w Kadziach bywały 'szybkie' maglownice o dużym przełożeniu - mało kręcisz, troche mocniej, ale za to szybko koła skręcają, oraz te 'ala wspomaganie' - dużo i lekko kręcisz a koła skręcają lekko...
tyle wiem... ale nie wiem jak je rozrużnić jak są wyjęte z auta :D
tyle wiem... ale nie wiem jak je rozrużnić jak są wyjęte z auta :D
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"
- Szym
- Posty: 247
- Rejestracja: 21 czerwca 2007, 17:08
- Marka: Opel
- Silnik: 1.2N / C20ne
- Rok produkcji: 1976 /1977
- Gadu-Gadu: 4029512
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Mój kadi od oporu do oporu ma 4 obroty skrętu i bez problemowo da sie driftować a czuje auto świetnie! Możliwe. ze wersje silnikowe 1.6-1.9 miały szybszy "ster" bo u Luz'a jest chyba 3,5 obrotu od oporu do oporu. Bajcik przeszukaj forum Driftingu na streetracing.pl tam temat przekladni maglownic był wałkowany.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości