szybka maglownica

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

szybka maglownica

Postautor: bajcik » 27 sierpnia 2007, 11:44

zawitałem dopieroco do ciupexów i wyszło na jaw że: ja się nie nadaję do driftu, kadett C też się nie nadaje :x

z powodu za dużego przełożenia na maglownicy! Trzeba się ostro nakręcić, za lekko jak dla mnie chodzi i za słabe czucie na kierownicy.

Może ma ktoś pomysł od czego przełożyć maglownice żeby pasowało i żeby tyle nie kręcić? Może od jakiegoś auta ze wspomaganiem?
C20NET


Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 27 sierpnia 2007, 12:32

z tego co pamiętam to w Kadziach bywały 'szybkie' maglownice o dużym przełożeniu - mało kręcisz, troche mocniej, ale za to szybko koła skręcają, oraz te 'ala wspomaganie' - dużo i lekko kręcisz a koła skręcają lekko...

tyle wiem... ale nie wiem jak je rozrużnić jak są wyjęte z auta :D
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Awatar użytkownika
Szym
Posty: 247
Rejestracja: 21 czerwca 2007, 17:08
Marka: Opel
Silnik: 1.2N / C20ne
Rok produkcji: 1976 /1977
Gadu-Gadu: 4029512
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Szym » 27 sierpnia 2007, 13:01

Mój kadi od oporu do oporu ma 4 obroty skrętu i bez problemowo da sie driftować a czuje auto świetnie! Możliwe. ze wersje silnikowe 1.6-1.9 miały szybszy "ster" bo u Luz'a jest chyba 3,5 obrotu od oporu do oporu. Bajcik przeszukaj forum Driftingu na streetracing.pl tam temat przekladni maglownic był wałkowany.
Pozdrawiam
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości