Strona 1 z 1

Kilka pytań o blacharkę i lakier...

: 07 czerwca 2014, 17:59
autor: piszu
Cześć,
jeśli śledzicie dział Projekty i zaglądacie do Rekordów, to wiecie, że skorupa od mojego Rexa D jest na ukończeniu :-)

Mam jednak kilka pytań ogólnych, bo co do paru rzeczy, które mówi mi mój blacharz mam wątpliwości:

1. Jeżeli blacharka jest zrobiona, był piasek, szpachla i poszedł podkład, ile samochód może najdłużej stać w podkładzie? Prawdą jest, że im dłuzej stoi tym bardziej mu szkodzi i czy kwestia różnicy 1 czy 3 miesiące może mieć znacenie?

2. Ile powinno kosztować lakierowanie całego, przygotowanego do lakieru samochodu? Ile litrów może pójść na coś wielkości Rekorda D?
Chodzi o lakier totalny, z zewnątrz, od środka, wnętrza drzwi, itd itd.

3. Radzicie położyć na spód baranka? Mój blacharz mi powiedział, żeby położyć baranka, potem wygładzić go i położyć na niego lakier, to doły będą zabezpieczone a nie będzie to źle wyglądać. Kompletnie nie umiem sobie tego wyobrazić, dlatego nie wiem co robić.

Zdrówko :-)

Re: Kilka pytań o blacharkę i lakier...

: 09 czerwca 2014, 17:47
autor: szymi
AD. 1 Jeżeli był to podkład reaktywny a następnie jakiś akryl to w suchym pomieszczeniu może stać i 100lat, nic mu się nie stanie, ważne żeby nie dostawała sie wilgoć do profili zamkniętych .
AD.2 Wszystko zależy od poziomu zakładu i efektu końcowego , lakierowanie w komorze zaczyna się od 6 000 zł
AD.3 Tani baranek bolla czy inne świństwo stwardnieje , odpadnie,wpuści pod siebie wilgoć i doprowadzi do korozji , najlepiej połóż to co kładła fabryka czyli elastyczną gumę natryskową, produkuję ja np firma APP .