Jak najlepiej zabezpieczyć podwozie po piachu?
Auto po blacharce i zabezpieczone reaktywnym.
Słyszałem że najlepiej na to podkład lakier konserwacja i jeszcze raz lakier.
Wiem że to tylko podwozie ale chce zrobić to jak najlepiej.
Zabezpieczenie gołej blachy
- kogan77
- Posty: 357
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
- Marka: Opel
- Silnik: 1.8 S
- Rok produkcji: 1976
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: Zabezpieczenie gołej blachy
U mnie było następująco:
1) piach
2) reaktywny
3) epoxydowy
4) konserwacja ( trzy warstwy )
......po 6 miesiącach leżakowania w suchym garażu stwierdziłem widoczne pęknięcia powłoki konserwującej.
Poprawię z natrysku przed używaniem auta w przyszłym roku.
Konserwacji nie natryskiwałem niczym ochronnym ( np. lakierem ).
1) piach
2) reaktywny
3) epoxydowy
4) konserwacja ( trzy warstwy )
......po 6 miesiącach leżakowania w suchym garażu stwierdziłem widoczne pęknięcia powłoki konserwującej.
Poprawię z natrysku przed używaniem auta w przyszłym roku.
Konserwacji nie natryskiwałem niczym ochronnym ( np. lakierem ).
-
- Posty: 548
- Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 10:26
- Marka: Ascona B Berlina
- Silnik: 2.0 NE
- Rok produkcji: 1981
- Lokalizacja: CBY Solec
Re: Zabezpieczenie gołej blachy
Zastanawiało mnie czy na reaktywny można kłaść epoxyd? Podobno albo jedno albo drugie.
-
- Posty: 548
- Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 10:26
- Marka: Ascona B Berlina
- Silnik: 2.0 NE
- Rok produkcji: 1981
- Lokalizacja: CBY Solec
Re: Zabezpieczenie gołej blachy
Dzięki. Dobrze wiedzieć bo na Nowolu robię.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości