Ja rozważałem założenie V 6 do mojego QP ale ostatecznie Tommi wybił mi ten pomysł z głowy
Koszt takiej przekładki to ok 8K pln "tak żeby to miało rece i nogi" licząc z grubsza,
na kadettinfo masz C25xe a w omedze eco tec, jest to ten sam blok tylko inne kolektory dolotowe, charakterystyka itp... Jak juz wkładac V6 to mozna sie odrazu pokusić o 3.0 bo zewnętrznie to tasama konstrukcja :-)
Skrzynie mozesz dac z getraga z 1.8 OHC, wal musisz wykomnbinować, no i przydała by się szpera.
Sporym plusem jest to, że nie trzeba robić kolektorów bo pasują z mv6. Natomiast trzeba zbudować cały wydech, miskę, ciężko powiedzieć czy da rade pomieścić drążek kierowniczy, łapy silnika, umocować jakoś rolkę napinacza paska, przednia belka zawieszenia z wersji "1000 er" - cokolwiek to znaczy
potem musisz sie uporać z chłodzeniem, elektryką, ęlektroniką, komputerem pokładowym i wieloma rzeczami które "wyjdą w praniu"...
Dodoam terz że niestety v6 opla nie cieszy sie zbyt dobrą opinia, do tego serwis tego silnika jest dość drogi.
Ja osobiście postanowiłem zamiast pakować kasę w v6 założyć sprawdzone c20xe i za tą samą kasę będe miał głowicę cost cast wałeczki i 2 webery. Efekt: silnik mniejszy, co za tym idzie- lżejszy, a moc porównywalna. Mniej więcej cos takiego: [url=:twisted:[URL=http://cgi.ebay.de/Weber-Vergaser-Doppelvergaser-Anlage-fuer-den-C20XE-CIH_W0QQitemZ230270474111QQihZ013QQcategoryZ33550QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem]Mniej więcej cośtakiego[/url] ]KLIK[/URL]
ale oczywiście nic nie zastąpi dzwieku V6 pod maską