Strona 1 z 1
C30NE powrót do oryginalnego osprzetu
: 13 listopada 2016, 15:45
autor: pyra1995
Witam, zakupilem Opla Commodore C z zamontowanym słupkiem C30NE. Niestety osprzęt został ze starego 2.5 (całość chodzi na gaźniku) Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć co muszę dokupić i wymienic, aby uzyskać więcej mocy z tego silnika? W tym momencie jest dosyć słabo, senator 2.6 robi mnie jak chce. Pozdrawiam!
Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu
: 13 listopada 2016, 22:34
autor: baro
kompa wiązke czujniki kolektor wydech i ssący pewno portki masz też inne..
Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu
: 14 listopada 2016, 00:53
autor: Qbasslodz
Jezeli chcesz odpalić c30 ne na wtrysku to musisz miec, wiązkę , kompa, przepływke , kolektor ssący z przepustnica , kolektor wydechowy z sondą , pompę paliwa elektryczna, cewkę pod wtrysk, sporo czasu i cierpliwości
Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu
: 14 listopada 2016, 09:20
autor: pyra1995
Oo dziękuję panowie za odpowiedzi, myślę ze w przyszlym roku zacznę rozglądać się za tym tematem
Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu
: 14 listopada 2016, 11:18
autor: Bocznica
Do tego dolne koło pasowe od wtrysku, czujnik halla do niego, zapewne bezstykowy aparat zapłonowy do wtrysku, ale na końcu Cię pociesze. Jest to najprostszy do podłączenia układ wtryskowy, cała akcja sprowadza się do podłączenia trzech kabelków..
Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu
: 14 listopada 2016, 18:52
autor: pyra1995
Dziękuję również. Jeszcze mam pytanie, czy posiada ktoś jakiś schemat wiązki do tego silnika? Jakieś pomocne artykuły, które mogłyby mi się przydać? Będę starał się znaleźć samochód z którego wyciągnę wszystkie potrzebne elementy, jednak nie chciałbym kilka razy jeździć po części, bo czegoś zapomniałem
Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu
: 14 listopada 2016, 19:22
autor: Karczi
Wyszarp cały komplet ... zawsze się może przydać na zapas
Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu
: 23 listopada 2016, 20:13
autor: pyra1995
Mam nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby