Strona 1 z 1

OPEL VECTRA A C20NE

: 24 czerwca 2013, 22:09
autor: MUCHOMOREK
Witam
Jestem tu nowy, posiadam VECTRĘ A z 90r z silnikiem C20NE , i mam takie pytanie : czy jest możliwość połączenia istniejącego bloku C20NE z głowicą C20XE (dołożenie do istniejącego NE 16 zaworów - czyli pozostawieniu wszystkich czujników na swoich miejscach, przełożeniu rozdzielacza zapłonu, i zgraniu kolektorów i rozrządu z resztą ustrojstwa i czy by takie coś dało jakiś efekt?Pozdrawiam wszystkich:)I czekam niecierpliwie na odpowiedzi.Z góry wielkie dzięki:)

Re: OPEL VECTRA A C20NE

: 24 czerwca 2013, 22:46
autor: stember
Można to zrobić tylko dół silnika c20ne jest słabszy to znaczy,ma mniejsze panewki ,tloki maja wglebienia przez co jest mniejsza kompresja,koło zamachowe przykrecone jest na 6 srob.kompletnie nie opłacalna sztuka.

Re: OPEL VECTRA A C20NE

: 24 czerwca 2013, 22:47
autor: zielus
A doły przypadkiem nie są takie same?

Re: OPEL VECTRA A C20NE

: 24 czerwca 2013, 23:07
autor: Qbasslodz
Same gołe bloki zdaje się sa identyczne.Różnice sa w wale , korbach i tłokach.

Re: OPEL VECTRA A C20NE

: 25 czerwca 2013, 13:03
autor: MUCHOMOREK
Czyli trochę to skomplikowane?OK Dzięki za podpowiedzi:)Pozdrawiam

Re: OPEL VECTRA A C20NE

: 27 czerwca 2013, 12:33
autor: MUCHOMOREK
Czyli taniej by mi wyszło zrobić kapitalny remont tego co mam??Ogólnie nie narzekam tylko ostatnio ze znajomym rozmawiałem na ten temat i tak pomyślałem że zapytam się tu na forum może ktoś się lepiej zna ode mnie.Bo czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą i myślałem że jak to będzie już rozebrane to coś by takiego przekombinował:)