2.0 SR

Awatar użytkownika
czaroodziej1
Posty: 172
Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
Marka: opel manta xxl
Silnik: 2,2 cih 195ps
Rok produkcji: 1986
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: W-wa

Re: 2.0 SR

Postautor: czaroodziej1 » 03 kwietnia 2012, 18:37

Ja od kilku ładnych latek jestem "fanem" 2,2 CIH wytrzymałość taka sama jak 2,0 (czego nie można powiedzieć o 2,4) ... bazowo 115ps które za takie samą kaskę podniesiesz jak w 2,0... masz obecnie 70-90ps dodasz pare kucy i wspomnisz moje słowa ze za niedługo 5-6 miechów będziesz chciał więcej koników pod maska...


ka+kadett
Posty: 84
Rejestracja: 25 maja 2011, 19:00
Marka: opel
Silnik: 1.2+1L.
Rok produkcji: 1973
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: 2.0 SR

Postautor: ka+kadett » 03 kwietnia 2012, 21:02

2.4 to był mój pierwszy pomysł ,ale stwierdziłem że nie chce pod maską przepływomierzy ,komputerków i makaronu z okablowania ,najlepszy dla ucha będzie kwartet trąbkowy :) a wyjściowa różnica 25 koni będzie nieistotna.Kasa wiadomo ,ale czy budowanie takiego auta ma coś wspólnego ze zdrowym rozsądkiem

Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.0 SR

Postautor: junioross » 03 kwietnia 2012, 21:36


Awatar użytkownika
krecik
Posty: 274
Rejestracja: 30 lipca 2011, 22:29
Marka: Opel
Silnik: 2.0 16v
Rok produkcji: 1974
Lokalizacja: WuWuA

Re: 2.0 SR

Postautor: krecik » 03 kwietnia 2012, 21:39


Awatar użytkownika
moćk
Posty: 714
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 13:18
Marka: Opel
Silnik: 3.0 V6
Rok produkcji: 1979
Lokalizacja: Płock

Re: 2.0 SR

Postautor: moćk » 03 kwietnia 2012, 21:41

ka+kadett, kupiłeś w końcu Asconę SR na swap, która była ostatnio na allegro?

Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.0 SR

Postautor: junioross » 03 kwietnia 2012, 22:32


Awatar użytkownika
krecik
Posty: 274
Rejestracja: 30 lipca 2011, 22:29
Marka: Opel
Silnik: 2.0 16v
Rok produkcji: 1974
Lokalizacja: WuWuA

Re: 2.0 SR

Postautor: krecik » 03 kwietnia 2012, 22:42

czyli się nie znam, wybacz :mrgreen:

Awatar użytkownika
stember
Posty: 160
Rejestracja: 05 listopada 2011, 16:45
Marka: opel
Silnik: juz 2.0
Rok produkcji: 75
Gadu-Gadu: 0

Re: 2.0 SR

Postautor: stember » 04 kwietnia 2012, 00:03

Ascona choć dostała w tyłek na prostej w zakrętach robi wrażenie.Sorki za moje smiałe spostrzeżenie ale dłonie w układzie 12.01 są najlepsze.Zawsze liczy sie wynik.

Awatar użytkownika
czaroodziej1
Posty: 172
Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
Marka: opel manta xxl
Silnik: 2,2 cih 195ps
Rok produkcji: 1986
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: W-wa

Re: 2.0 SR

Postautor: czaroodziej1 » 04 kwietnia 2012, 03:02


Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.0 SR

Postautor: junioross » 04 kwietnia 2012, 17:48


Awatar użytkownika
czaroodziej1
Posty: 172
Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
Marka: opel manta xxl
Silnik: 2,2 cih 195ps
Rok produkcji: 1986
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: W-wa

Re: 2.0 SR

Postautor: czaroodziej1 » 04 kwietnia 2012, 18:23


Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.0 SR

Postautor: junioross » 04 kwietnia 2012, 18:45

ale tak jak napisał ka-kadett moc jaką chce osiągnąć to 130-150 PS - więc moim zdaniem 2.4 jest najtańszym i najprostszym sposobem do uzyskanie takiej mocy z 4-o cylindrowego CIH'a.
Tak poza tematem to koszt uzyskania z 2.2 ok 225KM to koszt pewnie 5-7 tyś zł więc nie wiem czy to nie przerost formy nad treścią.

Awatar użytkownika
czaroodziej1
Posty: 172
Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
Marka: opel manta xxl
Silnik: 2,2 cih 195ps
Rok produkcji: 1986
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: W-wa

Re: 2.0 SR

Postautor: czaroodziej1 » 04 kwietnia 2012, 23:15

nie do końca... mając już weberki zmieniasz praktycznie wałek np. na 328+ sprężynki zaworowe i kolektor wydechowy na 4-1 bo takowy lepiej pasuje do silnika co się będzie kręcił na 8500 więc do już wydanej kasy dodaj te koszta... no może jeszcze jakieś kółeczko regulowane do rozrządu i jakaś obróbka głowicy...
tak więc nie jest to jakiś "kosmos"...
Poza tym są tacy co nie chcą mieć silnika z innych lat niż jest pojazd i nie pasi im silnik 2,0 16V czy też 3,0 24V

Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.0 SR

Postautor: junioross » 05 kwietnia 2012, 00:13


Awatar użytkownika
marianpsyho
Posty: 321
Rejestracja: 12 stycznia 2011, 20:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 2.0 SR

Postautor: marianpsyho » 05 kwietnia 2012, 03:00

jeszcze łatwiej wsadzić kompressor z mercedesa jakiegos EATONa z kołem pasowym
przedni napęd jest dla dzieci i starców !!! a kobiety prawa jazdy nie powinny mieć 8)

Opel Ascona A 1,2 2d
Opel Omega Caravan 3.0 24v
Opel Senator CD 3.0 24v



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości