To ten sam blok co w rekordzie wychodził 1.8 i w mancie. C20NE podejdzie do ascony normalnie trzeba mieć tak zapłon od rekodra/manty wiązkę z vectry/astry f/calibry i gitara, łapy i miskę przerobić, albo kupić orginalne od manty, a no i wydeszek dorobić albo ori z manty... przeróbki podobne jak przy C20XE.
http://otomoto.pl/opel-rekord-1-8-autom ... 61554.htmlhttp://otomoto.pl/opel-rekord-1-8-autom ... 61554.htmlAha bym zapomniał musisz to z jakąś skrzynią spiąć więc najłatwiej dostępna bedzie od omegi 2.0. A jak skrzynia to wał pewnie trzeba przerobić, a tunel to nie wiem jak tam jest Moćk ma taką skrzynie przy 3.0 w swojej Asconie on musiał by się wypowiedzieć co do tunelu jak podchodzi, z fotek widać, że mocowanie poduszki skrzyni do budy jest w innym miejscu.