Strona 1 z 2
swap silnika w asconie b 1300 na cos mocniejszego
: 24 października 2010, 18:49
autor: lesny
: 24 października 2010, 19:40
autor: Luz
: 24 października 2010, 20:08
autor: lesny
: 30 października 2010, 19:37
autor: lesny
byla kiedys strona poswiecona swapowi do ascony b silnika 1.8 ohc z rekorda lub omegi a
www.ascona.one.pl , ale niestety nie dzial, czy ktos mogl by mi poradzic cos wiecej na temat tej operacji, nie chce zniszczyc pieknej zielonej ascony kupionej od macka;)
: 31 października 2010, 08:35
autor: Kowal
Jeśli dobrze skojarzyłem fakty, to po 30 latach "Żabce" szykuje się przeszczep serca...trochę szkoda

: 31 października 2010, 10:37
autor: lesny
serce jest w kiepskim stanie, apropos przeszczepu jest tez opcja 1.3S na podwojnym weberze, ale jesli bedzie to duzo kosztowac to (regeneracja, remont silnika 1.3 S wiecej niz 1200-1500) to chyba pojdzie opcja 1.8 z rekorda lub omegi.
1)pierwsza wersja rozwojowa to zmiana koloru na czarny wraz z interiorem na czarny i dojscie do wersji 1.3S Sport wraz z recaro lub pracami tapicerskimi nad istniejacymi fotelami aby nadac im czarny kolor. usuniecie bocznych listw, przemaloanie listewek na oknach na czarno (zdaje sie ze tak bylo w orginale)
http://www.opelfreunde-obertuerken.com/ ... 20e04a.jpg
2)wersja J , jesli ktos ma zdjecia lub katalog prosze sie podzielic. pozostanie przy zielonym kolorze i brazowych fotelach, silnik 1.3 S podwojny weber. zdjecie listw bocznych, przemalowanie listw na czarno
3)opcja to czarny kolor owiewki i chromy zostaja, do srodka idzie silnik 1.8 lub 2.0 przy tej drugiej wersji trzeba wymienic wał, skrzynie i niewiem czy nie tylni most.
prosze o uwagi.
: 31 października 2010, 10:51
autor: guma
jakbyś chciał coś robić ze środkiem to ja te fotele i kanapę mogę od ciebie wziąć! jak byś chciał obszywać je to w zamian dam ci swoje... bo z tego co kojarzę tapicerkę ma w dobrym stanie?
: 31 października 2010, 12:10
autor: lesny
co rozumiesz przez "wziac"? pozatym moj post glownie dotyczyl opcji rozwojowych dla auta, kierunku w ktorym ma podazac restauracja i wykorzystania solidnej bazy ktora juz jest a mianowicie : wiekszosc wyposazenia zgodnego z specyfikacja "sport" lub "J" tu moja prosba o wiecej materialow dotyczacych tej malospotykanej wersji wyposazenia oraz posaiadania silnika 1.3S, w ktorej to wersji Recaro jest fakulatatywne nie obligatoryjne. wiec jesli chodzilo ci o "szaberek" to chyba sie nie dogadamy.
: 31 października 2010, 14:14
autor: guma
: 02 listopada 2010, 23:26
autor: Kaspadakis
: 03 listopada 2010, 12:36
autor: lesny
: 05 listopada 2010, 09:46
autor: jarek
: 08 listopada 2010, 18:48
autor: lesny
: 19 listopada 2010, 17:59
autor: Czaki
a może byś wstawił silnik 1,6 ohc. z tego co wiem to powinien pasować na skrzynie . jedynie problem będzie z aparatem zapłonowym, bo zostanie z tyłu silnika. mówie oczywiście o smalbloku, bo 1,6 ohc występował tez w bigbloku. opcją jest też 1,4ohc nie wiele mocniejszy ale dokładne ten sam gabaryt co 1,3. można aparat do przodu przenieść jak w 1,3. 1,4s ma 75 kucy , tak samo jak 1,3 ale za to większy moment obrotowy. jakoś powyżej 100nm... nie pamiętam dokładnie. to jest oczewiście opcja tańsza , nie wymagająca tylu przerubek

: 20 listopada 2010, 18:45
autor: moćk