moment 1,9 cih
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 13 września 2009, 22:02
- Marka: opel kadett c coupe c2
- Silnik: 1,9
- Rok produkcji: 1977
- Gadu-Gadu: 348474
- Lokalizacja: Człuchów
moment 1,9 cih
proszę o info momentów skręcania panewek wału i korbowodowych w silniku 1,9 cih. jeśli ktoś posiada książkę (pełna naprawa silnika cih) chętnie odkupię nawet w wersji elektronicznej...
Re: moment 1,9 cih
Autodata podaje tak.
Główne-
1.etap-55 Nm
2.etap-110 Nm
Korby-
1.etap-22 Nm
2.etap-45 Nm
Główne-
1.etap-55 Nm
2.etap-110 Nm
Korby-
1.etap-22 Nm
2.etap-45 Nm
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Re: moment 1,9 cih
A Autodata nie podaje po wartościach Nm żeby później jeszcze o ileś stopni jeszcze dokręcić?
Wydaje mi się, że jak ja dokręcałem u siebie korbowe (co prawda w 2.4) właśnie na 45 Nm i jeszcze ileś tam stopni
Wydaje mi się, że jak ja dokręcałem u siebie korbowe (co prawda w 2.4) właśnie na 45 Nm i jeszcze ileś tam stopni
- GT350TA
- Posty: 79
- Rejestracja: 08 lipca 2007, 11:03
- Marka: Opel
- Silnik: 1.9 S
- Rok produkcji: 1973
- Gadu-Gadu: 4376872
- Lokalizacja: Wrocław
Re: moment 1,9 cih
Korby zawsze według książki, głowica według instrukcji na uszczelce, materiały się zmieniły i wartości dokręcania też. Warto na każdym etapie zasznurować głowicę 2 razy tym samym momentem, środkowe śruby lekko jeszcze dojdą. Do tego podstawa to czyste gwinty i brak oleju w otworach, olej tylko na śrubach. Jak będzie syf na gwintach każda śruba będzie się inaczej dokręcać, w ekstremalnym wypadku głowica będzie puszczać ciśnienie, wodę lub olej.
Re: moment 1,9 cih
To wszystko co podają.
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 13 września 2009, 22:02
- Marka: opel kadett c coupe c2
- Silnik: 1,9
- Rok produkcji: 1977
- Gadu-Gadu: 348474
- Lokalizacja: Człuchów
Re: moment 1,9 cih
może ktoś podrzucić tym razem moment dokręcania zamachu i sprzęgła... z góry dzięki za info
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości