zapieczone tylne bębny
zapieczone tylne bębny
Zakład Utylizacji Szmalu
zaprasza do powrotu z emigracji
zaprasza do powrotu z emigracji
u mnie też nie chciały zejść wiec najpierw gumowym młotkim pukałem a jak to nie pomogło to już normalnym po całym obwodzie no ale troche to zajeło...spróbuj raz z góry raz z dołu zeby w miare równomiernie schodził to moće sie uda mi w kazdym razie sie udało
Gdyby bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach
no własnie w mani to mi tez tak było ale w koncy zeszło a tu szpilki ''wjechały '' w beben i tu chyba tkwi problem
ruchem przeciwnym do obrotu na wskutek hamowania
temat odkałdam z powodu choroby,
szczeki czekaja,
jak potłuke bebny to cóz sie kupi nowe,
narazie namierzyłem za 250 zł komp.
tyle ze moze troche szkoda
moze macie inne namiary w lodzi oczywizda
ruchem przeciwnym do obrotu na wskutek hamowania
temat odkałdam z powodu choroby,
szczeki czekaja,
jak potłuke bebny to cóz sie kupi nowe,
narazie namierzyłem za 250 zł komp.
tyle ze moze troche szkoda
moze macie inne namiary w lodzi oczywizda
Zakład Utylizacji Szmalu
zaprasza do powrotu z emigracji
zaprasza do powrotu z emigracji
- MonteR
- Administrator
- Posty: 940
- Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
- Marka: Opel
- Silnik: -
- Rok produkcji: 1972
- Gadu-Gadu: 1114840
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: zapieczone tylne bębny
Zrobię mały odkop
No cóż... mam ten sam problem... wczoraj próbowałem rozwiązań siłowych, ale jakoś nie bardzo chcą zejść bębny...
Widać, ktoś próbował kiedyś siłowo je zdjąć i są połupane na rantach...
Czy jest jakiś sposób na poluźnienie szczęk?
Muszę zdjąć bębny, aby zmienić łożyska, bo po zrobieniu wydechu słychać je niemiłosiernie...
No cóż... mam ten sam problem... wczoraj próbowałem rozwiązań siłowych, ale jakoś nie bardzo chcą zejść bębny...
Widać, ktoś próbował kiedyś siłowo je zdjąć i są połupane na rantach...
Czy jest jakiś sposób na poluźnienie szczęk?
Muszę zdjąć bębny, aby zmienić łożyska, bo po zrobieniu wydechu słychać je niemiłosiernie...
Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78
- marianpsyho
- Posty: 321
- Rejestracja: 12 stycznia 2011, 20:10
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: zapieczone tylne bębny
spróbuj wykrecić rurke z cylinderka i jak będziesz stukał młotkiem w bęben to powinny się troche cofnąć, bo tak to ciśnienie jest trzyma i się tylko przechylają.
przedni napęd jest dla dzieci i starców !!! a kobiety prawa jazdy nie powinny mieć
Opel Ascona A 1,2 2d
Opel Omega Caravan 3.0 24v
Opel Senator CD 3.0 24v
Opel Ascona A 1,2 2d
Opel Omega Caravan 3.0 24v
Opel Senator CD 3.0 24v
- wacky
- Posty: 104
- Rejestracja: 28 października 2008, 11:02
- Marka: Opel
- Silnik: 1,1N
- Rok produkcji: 1970
- Gadu-Gadu: 4029895
- Lokalizacja: Mikstat
Re: zapieczone tylne bębny
opukaj solidnie dookoła tak żeby szczęki odeszły od bębna a sam bęben się rozruszał na półosi. (WD 40 albo inny tego typu wynalazek na styk z półosią nie zaszkodzi).
nie pamiętam jak jest w Rexie - ale nie ma tam jakiś samoregulatorów rozsuwających szczeki ale takich z dostępem z zewnątrz (duża śruba na klucz 17-19)?
nie pamiętam jak jest w Rexie - ale nie ma tam jakiś samoregulatorów rozsuwających szczeki ale takich z dostępem z zewnątrz (duża śruba na klucz 17-19)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości